Ik had eerst 20 min gelongeerd daarna z'n tuigje af en ben ik op de badstofdeken gaan uitstappen. die deken is vrij glad en er zat nog een laag glansspray op van zondag dus die deken gleed heen en weer en ik ook nog eens ik dacht nog straks glijd ik zo onder zijn buik.
Maar goed ik stapte dus naast iemand die de grootste sul van stal als paard heeft Lodewijk staat daar megaverboven in rang en dit paard staat op zeske na onderaan.
De laatse paar dagen was hij al wel erg ondeugend en had zeske al gepest.
Nu sjokte lodewijk met een lang teugeltje naast 'm en ik zat ook niet op te letten ineens sloeg dat paard dus naar lodewijk ofja slaan hij bokte en wipte met zijn kont dus tegen mij aan haha dat was net dat kleine zetje wat ik niet moest hebben

De deken gleed naar rechts en ik naar links ofzo. meteen de manen gegrepen en ja daar hing ik dan dat ander paard maakte nog een huppel en lot draaide zich om.
Ik hing nog steeds en toen moest ik zo hard lachen Ik kon niet meer terug komen.
Met een maf sprongetje ben ik er maar half afgegelden in de bagger gelukkig stond ik dus ik was niet vies maar die kop van Lodewijk hij was zo beteuterd haha hoe durfde dat paard naar hem te bokken en hoe kon het baasje nou ineens zo raar af stappen. echt die kop was bijna sneu haha