[poll] Red jij het; je pony en school?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Red jij het; je pony & school?

Ja, makkelijk!
77 (48%)
Ja, maar krapjes...
54 (34%)
Nee, ik heb er te weinig tijd voor...
20 (12%)
Nee, daarom heb ik een verzorger...
7 (4%)

Totaal aantal stemmen: 158

_Marleen_

[poll] Red jij het; je pony en school?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-05 18:04

Hey,

Nou de vraag is dus: red jij het? Hoe lang ben je er elke dag mee bezig?
En hoe doe je dat met huiswerk, hoe deel je het in?

xxx

judith_slu

Re: [poll] Red jij het; je pony en school?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-05 18:08

Ik red het wel, rijd 2 pony’s en haal goede cijfers, ik hoef gelukkig nooit echt lang te leren voor ik iets goed ken Bloos Mest ook elke dag 3 stallen, en zit nog achter de pc Knipoog

in de winter is het soms wel erg druk, niet met huiswerk, maar gewoon omdat het zo snel donker is dus kan ik soms neit veel langer dan 30/45 minuten rijden Ach gut

Anick

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-05 18:13

Ik ben naast mijn school altijd ongveer 2 uur kwijt aan huiswerk en dan nog minstens 2 uur naar me paard. Daarna naar vrienden ensow.
geen probleem bij mij Lachen

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-05 18:29

Ik red het krap. Maar dat is denk ik ook omdat ik per dag 3 uur reistijd kwijt ben, en gewoon hardstikke moe ben als ik thuis kom.

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-05 18:35

hm ik red t altijd makkelijk, alleen 's winters is t lastig omdat t zo vroeg donker is... wel moet ik zeggen dat ik idd ook vrij makkelijk leer, en nu alleen nog toetsweken heb, waardoor je tog wat meer tijd hebt... maar als k nu gewoon tussendoor repetities zou hebben ipv in de toetsweek had ik t moeilijk gehad, want ik zit nu tot laat op sgool vaak :S!

LuckyandMiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-05 18:38

Ik red het makkelijk hoor

Laulitz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-05 18:38

love_sodera schreef:
hm ik red t altijd makkelijk, alleen 's winters is t lastig omdat t zo vroeg donker is... wel moet ik zeggen dat ik idd ook vrij makkelijk leer, en nu alleen nog toetsweken heb, waardoor je tog wat meer tijd hebt... maar als k nu gewoon tussendoor repetities zou hebben ipv in de toetsweek had ik t moeilijk gehad, want ik zit nu tot laat op sgool vaak :S!

ik ook...
maarja voor sommige dingen leer ik ook niet echt... Bloos

Karin_deB

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-05 18:57

ik red het net, ik ga naar school, maak 's middags mijn huiswerk, ga 's avonds naar de manege, daarna kijk ik tv zit achter de computer of doe iets met vrienden.

krunsjkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-05 19:00

Ik doe de opleidng SPH voltijd, daarnaast werk ik 12 tot 20 uur in een supermarkt. Ik voer mijn paard zelf terwijl hij niet thuis staat...druk zat maar zo lukt het precies.!

_Marleen_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-05 19:26

Zo he! judith_slu jij heb lekker veel tijd! Knipoog

xx

Unity

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-05 19:27

Ik volg een HBO opleiding en rijd 2 paarden, en dat red ik eigenlijk niet tot nauwelijks. Wil ook nog een sociaal leven over houden, andere sporten kunnen doen en ook nog wat vrije tijd overhouden....... Haha!

Maar tegenwoordig ben ik daar wel wat makkelijker in, hij staat genoeg buiten dus dan maar een dagje niet!

Flippertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-05 19:28

Ik red het net, maar dan ook alleen als ik weinig aan mn huiswerk doe. Doe dus ook bijna niets aan huiswerk, en heb het daarom best moeilijk om nog over te gaan, maar ga er in geen geval mn paardje voor opgeven. Zit nu in 5VWO, en zit vaak tot 4 uur of kwart voor 5 op school. Daarna ga ik naar huis, eet ik, en ga ik vervolgens naar de paarden.. Dan ben ik rond 9 uur weer thuis en kruip ik nog even achter de computer en doe heel soms wat aan huiswerk, als het echt moet. Vaak probeer ik mn tussenuren een beetje handig te gebruiken, zodat er toch nog iets van school terecht komt..

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-05 19:42

Ja, ik red het, maar echt makkelijk is het niet. Een meisje van stal verzorgt Sting als ik niet kan, maar meestal ga ik er zelf heen. En als hij nou dichtbij zou staan, maar nee, ik moet een half uur fietsen (ja, ben vandaag door de regen ook geweest Verdrietig )
Met leren gaat het wel aardig, maar als ik straks examen moet doen zal ik wel weinig tijd voor hem hebben vrees ik.... Nou ja, dan heeft ie een paar weken vakantie Knipoog.

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-05 19:53

Ja. Eerst op de middelbare, moest ik altijd fietsen en was had dus maar tot het donker werd de tijd. Nu ik mijn rijbewijs heb, red ik het helemaal. En doe nu een hbo opleiding, en ach, dan maak je gewoon tijd Knipoog
Laatste maanden alleen helaas niet serieus kunnen trainen, dus toen merkte ik wel dat ik veel vrije tijd over hield. En nu we weer aan de slag mogen zal ik wel ff in tijd nood komen Knipoog

Eros

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-05 19:59

ik red het nu wel makkelijk alleen in de winter was wel wat lastig maar aan m'n huiswerk doe ik niet zo veel Bloos!

ik ben wel blij dat het weer langer licht bljift zodat je toch meer tijd hebt Haha!

wouterpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-05 20:38

ik zit op 2e jaar spw (mbo). Ik loop nu 5 dagen in de week stage op een school. Ik ben elke dag rond 4 uur thuis. 2 avonden in de week werk ik. 1 avond heb ik les. 1 avond autorijles. druk druk druk dus.

De laatste tijd laat ik school iets links liggen, want dan ga ik liever naar me paard, daar kan ik me ff ontspannen.

xxappiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-05 21:46

Ik heb gekozen voor "Ja makkelijk". Ik heb ong 2,5 uur nodig voor m'n paard na school en ben meestal rond 2-3 uur uit. Huiswerk heb ik niet dus het lukt allemaal goed.
Alleen deze week ging het echt niet, ik had maar amper tijd om even te gaan voeren dus ja, het verschilt heel erg. Gelukkig komen weken als deze maar 3-4 keer per jaar voor Knipoog .

EquineNature

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-05 22:29

Ik red het net. Ik studeer in een andere stad en ben daarvoor elke dag 2 uur reistijd kwijt, naar mijn pony fietsen kost mij een half uur heen en terug en ik werk 2 a 3 dagen per week. Tijd voor huiswerk heb ik niet echt. Ik let gewoon heel goed op tijdens de lessen. langzaam aan ben ik mijn studie aan het afronden. Ik ben er alleen wel langer mee bezig dan de gemiddelde 4 jaar Bloos

Anjatjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-05 22:47

Ja, red het makkelijk, heb naast mn eigen paard zelfs nog een verzorgpaard en ga 2 keer per week fitnessen en zelfs dat haal ik nog. Clown Maar ik moet dan ook helemaal niet lang leren om iets te kennen. Alleen heb ik meestal geen zin om te leren, zelfs als ik nog super veel tijd overheb, waardoor mn punten nu wel redelijk slecht zijn. Bloos

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-05 07:10

past meer op JVMR

Countrygurl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-05 09:00

Ik red het makkelijk Ja

Als ik het dan eens een keertje niet red omdat ik lang op school zit dan zijn er altijd wel mensen die mijn pony doen verzorgen. Lachen

Schatjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-05 10:12

Ik zit op de fontys in Eindhoven en studeer Medisch biologisch lab onderzoek. Dit is soms wel moeilijk te combineren, maar ik probeer 5 keer per week te rijden. Ik wil namenlijk wedstrijden gaan rijden als ik er klaar voor ben, dus dan moet ik hard trainen haha. Maar mijn tentamens haal ik gelukkig nog steeds. Sommige niet, maar dat was voordat ik zo vaak reed ook haha.

luvvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-05 13:30

nee! ik moet altijd veel te lang naar school en werk ook nog geregeld in het weekend. gelukkig heb ik een pony die niet meteen helemaal gek is als ie 4 dagen niet gereden is. ben blij dat het weer lente is, nou heb ik savons tminste tijd omdat t nog licht is Haha!

Mo_I_Rana

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-05 14:34

ik heb het krapjes, vooral 's winters
dan kan ik moeilijk veel rijden, enkel op zaterdagen en woensdagen, wegens het slechte weer en omdat het te vroeg donker wordt, bovendien komt er nog huiswerk bovenop.
maar in de lente heb ik het makkelijker en zit de kans er meer in dat ik meer kan rijden

Spoec

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-05 17:37

In de zomer red ik het wel om 2 paarden te doen, maar in de winter is het egt een ramp.
Als ik uit school kom ligt er een hele berg huiswerk te wachten en omdat het snel donker wordt kan ik voor het eten meestal ook niet naar de paarden.
In de winter ga ik meestal een keer doordeweek en twee keer in het weekend..
Nu het weer langer licht is ga ik ongeveer vijf keer in de week.. En red ik het makkelijker met mn huiswerk.. Dat maak ik dan gewoon als ik uit school kom, en dan zie ik vanzelf of ik nog genoeg tijd overhoud om naar de paarden te gaan.

Groetjes