Hoi. Ik stel me ff voor.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Iris

Berichten: 2048
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-01 08:46

Welkom! Ik ben Iris ben 15 jaar oud en kom uit Eindhoven. Ik heb een welshcob ruin genaamd Menno

[img]../upload/3/hoofdsneeuw.jpg[/img]

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-01 09:34

Welkom Ada.

Ik ben Prisca ben bijna 30 jaar en woon in Nieuwegein. Ik woon samen met marco die helaas geen paardenfan is. Verder heb ik nog een Welch Terrier van 6 jaar genaamd Jari (bijnamen knuffel, trutje en muts). Helaas is ons vogeltje Sammy vorige week overleden.

Ik ben in bezit van een 8 jarige ruin Leysander (v Faram) waarmee ik voornamelijk spring en een beetje dressuur. Ik heb er sinds gisteren een bijrijder bij genaamd Karin (ja van bokt en 2de paasdag ontmoet *LOL* )zodat ik wat meer tijd voor mijn lieve vriendje heb. Zij gaat hem 2 dagen per week verwennen en ook hard aanpakken want hij heeft altijd teveel energie. Hij staat op Zifia´s Hoeve te Houten.

Waarschuwing : Bokt is ZEEEEEEER verslavend. Party!!

Gr Pris

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-01 13:33

Hoi Ada,
ik ben Riëtte, 26 jaar, vorig jaar augustus getrouwd met Marc, woonachtig in Assen. Heb een eigen paard, Desperado, een KWPN-merrie van 15 jaar.
[img]../upload/161/des_in't_water.jpg[/img]

R_MW
Berichten: 1821
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-01 14:12

Hoi! Gezellig dat je ook komt bokken! Ik ben Roos en de rest staat in mn profiel Party!!
xxx Roos

Ada
Berichten: 23
Geregistreerd: 21-02-01
Woonplaats: Brandwijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-01 21:57

Bedankt allemaal voor jullie reacties. Heb er trouwens nu een nieuw paard bij gekocht. Jaron. Dat is het pensionpaard waar ik vaak op rijd en helemaal weg van bent. De eigenaar heeft niet zoveel tijd dus verkoopt ze hem aan MIJ: JIPPIE!!!!!!!