Zwaar gekneusde voet, desondanks toch aangenomen in Deurne!

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

stalleke

Zwaar gekneusde voet, desondanks toch aangenomen in Deurne!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-05 20:05

Nou ff mijn verslagje van mij Intakedag in Deurne Knipoog

Om 9u aangekomen op de manege, heb ik een beetje mijn spullen klaargelegd en Tink gepoetst. Daarna is ons mam even de trailer komen halen en ermee naar huis gereden om de banden op te pompen want de trailer was al tijdje niet gebruikt. Toen ze terug kwam hebben we alle spullen in de auto gelegd en heb ik Tinkerbell klaar gemaakt voor de reis, transport beschermers om Lachen
Ik had al 30 gerekend op het laden, omdat ze vorige keer zo moeilijk deed maar ik dacht misschien komt t dat ze vorige keer niet laadde doordat er al een paard op stond toen. Nu hadden we een 1,5 paards trailer tot onze beschikking.
Nou t was echt een regelrechte ramp, ze zag die trailer al en begon meteen de piaffe te doen Clown Nou ik zag t alweer zitte Tong uitsteken Rolleyes
Nou na 10tallen pogingen loopt ze mij ineens vol omver, ofja tegen mij op! Ik dacht dat t wel mee viel, alleen ff later begon mijn hak te bloeden en deed me voet verschrikkelijk pijn Blauw oog daar was ze vol op gesprongen (aan de zijkant)Toch ff doorgebeten en eerst Tink erop willen hebben. Toen was ze al wat rustiger en toen zette ze steeds 2 beetjes erop maar dan sprong ze weer terug. dus ik Lisa (mijn groom;) ) Tink in haar handen geduwd en ben ik er met zweepje achter gaan staan. Ik hoefde haar niet aan te raken en ze liep er zo op Clown
Zijn we maar 20min mee bezig geweest dus dat gaat nog Knipoog
Nou toen eindelijk op weg! Ons mam had nog nooit met trailer gereden dus dat was wel spannend maar t viel allemaal erg mee!!

We kwamen daar al om 12u aan Cool terwijl we er om 1u pas moesten zijn Bloos! Maargoed daar even naar de Ehbo gegaan want me voet deed erg veel pijn en was erg bang dat ik wat gebroken had!!
Nou bleek t gelukkig dat t alleen zwaar gekneusd was Vork dat heb ik weer!! Goed begin van de dag!
Nou tot 12.20 daar gezeten met coolpack, en toen voor in de foyer gaan zitten, daar heb ik even een meisje gemeet van msn Haha! erg aardig meisje!
Toen kregen we om 13.00 toespraak van marion schreuder, die vertelde wat we die dag gingen doen.
Nou we begonnen met een testje over je paardenkennis, Ik vond hem best makkelijk, wel soms wat rotvragen maarja.
Toen hadden we een gesprek met een leraar, oja ik had trouwens Van de Ent!
Vrij positief gesprek!
Toen moesten we om 14.30 in de rijbaan komen, ik was er netjes om 14.25, mocht al opstappen, de rest was er pas om 14.55!! dus ik had al 25 losgestapt voor we begonnen!
Toen moesten we wat rijden, stap draf galop, wat overgangen etc. Ik vond t niet goed gaan, Tink liep niet echt lekker voor mijn gevoel, toch vonden de mensen aan de kant dat hij netjes liep. Zo zie je dat t voor t oog wel netjes kan zijn maar rijtechnisch niet Knipoog

Nou toen zadels gewisseld voor t springen, ik zat op een zadel waar ik nog nooit op gereden had Tong uitsteken dus dat was lekker Knipoog Toen moesten we springen, en toen begon de ramp, hij wou al meteen niet Hamer
Allemaal stijgeren enzo Verward toen werden de balken plat op de grond gegooid en toen sprong hij er een kilometer overheen Tong uitsteken (heb ik foto van) dus toen weer kruisje, maar nee hoor hij vertikte t! Dus toen nog een kjeer op de grond en daarna laag kruisje dat ging goed, dus daarna moest ik stijltje er achter aan maar nee hoor weer niet Boos! ik kon hem wel schieten! Daarna moest ik nog 1x kruisje en toen mocht ik stoppen. Hij zij dat t aan de vaders lag Peter Pan en daarachter Pilot allebei zo ondeugend als iets Tong uitsteken dat is t voordeel van een springruiter die weet dat ook Knipoog
Nou toen afgezadeld, en naar de foyer moeten komen.

Toen werd iedereen om beurten bij hem geroepen, 2 meisjes voor mij waren aangenomen en toen moest ik......
Nou hij zei dat hij een beetje door t raar doen met springen heen had gekeken en dat ik mocht komen Haha!:D:D joehoe Tong uitsteken ik moest er alleen wel aan werken dat ik rustig bleef en niet me geduld verlies, maar dat komt wel goed Haha!:D

Nou ik helemaal blij Haha! toen Tink uit de stal gehaald en weer poging tot trailer laden, maar ze vertikte t weer, liep gewoon over je heen etc toen had een man aan 1 kant longeerlijn vast zodat ie daar er niet afkon en wat doet hij 1e poging meteen erop!!! Gestoord
Nou toen terug reis, allemaal goed verlopen etc Haha! nu staat ie weer lekker in zijn stalletje Haha!

Nu wel een ontzettend zere voet Verdrietig Verdrietig

Fotos komen zo Haha!

Margon

Re: Zwaar gekneusde voet, desondanks toch aangenomen in Deur

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-05 20:10

Super super super super super gefeliciteerd! Go jij! Go jij!
Echt jammer dat het springen niet zo goed ging! Verdrietig
Ben benieuwd naar de foto's Ja
nu moet ik nog Nagelbijten / Gniffelen

stalleke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-05 20:23

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-05 20:56

eeyy meis... Gefeliciteerd he... Tot volgend jaar... Dan lopen die van ons zo de trailer op ... Droomt verder.... hahaha

Eros

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-05 08:54

Gefeliciteerd zeg Clown echt gaaf Haha!

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-05 09:02

Gefeliciteerd zeg!!
We hebben hier allemaal geduimd voor je.

Maar ben je zelf een beetje vergeten dat Tink toch echt een meisje is...
Je noemt haar de hele tijd 'hem'. Stom hoor... Tong uitsteken

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-05 09:12

whiej Tong uitsteken

ze gingen jou dus ook helpen daar op deurne met paard laden Clown bij bij gingen ze met een bezem dr achter staan.

SdaphneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-05 10:51

Wat leuk zeg ! Haha!

Wel zielig voor je voet. Ach gut
Veel plezier dan maar op Deurne Lachen

Belli

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-05 15:45

Echt gefeliciteerd hoor! Leuk geschreven ook! Veel beterschap met je voet he!
En je mag idd ni vergete dat je een merrie onder je kont hebt Tong uitsteken

KUSSIES XXXXXXXXXXXXXXXXXXXxxx

CONGRATULATIONS FELICITATIONS!!!

MissSunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-05 16:55

Hey!
Super dat je aangenomen bent ( ook namens mijn broertje! Knipoog ) !
Heel veel succes, en beterschap met je voet!

anoeschka13

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-05 17:09

gefeliciteerd en veel succes
beterschap met je voet

stalleke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-05 17:30

Me voet gaat vandaag redelijk, wel goed dik en blauw kan alleen sommige bewegingen niet maken dat doet zeer Huilen

SharirBobby

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-05 11:23

gefeliciteerd.
vervelend dat hij zo deed met springen, maargoed je ben toch aangenomen dus wat maakt het uit Knipoog

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-05 16:46

Gefeliciteerd
Sterkte met je voet Ach gut Ik heb pas ook mn voet gekneusd gehad, dat is niet echt fijn Clown

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-05 18:43

Ondanks de tegenslagen van die dag, toch aangenomen! Super voor je! Gefeliciteerd! Ik ga even je foto's bekijken Lachen.

Gerrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-05 22:12

Van harte!

Hoor je zeker bij de eerste groep die ook les gaat krijgen van Emiel!?

ArcesStables

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 20:30

Nog gefeliciteerd Clown

jongleurtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 20:43

ja nog gefeliciteerd, beetje laat maar toch..

ik heb ook een peter pan... dat wordt nog was als ik ga springen.. van die kleine kruisjes dat die zo`n sprong neemt heb ik nog geen last van maar voor die van mij is het net als stappen over een balkje zulke lange stelten heeft die...

iig toch nog gefeliciteerd Clown