Hoort dit nou echt allemaal bij "Ja, ik wil"?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-02 14:51

Zwaar offtopic... maar dan komen de bunny's toch gezellig bij ons logeren de volgende keer? Leuk!!!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-02 15:00

Ik vind deze berichtjes wel een schril contrast vormen t.o.v. die topic eerst van een vriendinnetje van iemand die haar manegelessen afzegde omdat het vriendje niet van paarden hield.

Lielle

Berichten: 66257
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-02 19:16

ik denk dat de reacties hier van de oudere bokkers zijn. Ik denk iets genuanceerder over vriendjes die je voor het blok stellen 'paard of ik'. Als mijn vriendje dat zou doen is er een heel ander probleem in onze relatie.

Percy

Berichten: 12079
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-02 00:28

Dat waren nou de vriendjes die hun laatste afspraakje met mij hadden Haha! . "Als je kinderen krijgt doe je toch wel je paard weg hé". Waarop ik dan zei "Nee, hoezo?". Raar maar waar, daarna bekoelde de relatie meestal van één van beide kanten Haha! Haha!

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-02 01:52

Percy schreef:
Dat waren nou de vriendjes die hun laatste afspraakje met mij hadden Haha! . "Als je kinderen krijgt doe je toch wel je paard weg hé". Waarop ik dan zei "Nee, hoezo?". Raar maar waar, daarna bekoelde de relatie meestal van één van beide kanten Haha! Haha!


Klinkt bekend! Ha ha, even voorstellen, ik ben Esther en heb een paard en als dat je niet bevalt: gelijk moven! Ha ha Haha! Heb ik altijd heel duidelijk gezegd dat paarden een heeeeeeeeel groot deel van mijn leven zijn wat ik voor niemand ga opgeven! Tenzij het financieel niet meer zou kunnen, maar da's een ander verhaal!

Bovendien wat Lielle zegt dat er dan een ander probleem in een relatie is: iemand die van je houdt stelt je nooit voor een keus, en mijn visie altijd kiezen voor degeen die je NIET voor een keuze zet!

Maar ik ben geheel off-topic. SORRY!

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-02 02:42

Na het lezen van dit topic ben ik toch bijna verplicht ook eens Prima in het zonnetje te zetten Knipoog

Het begon allemaal bij de aanschaf van onze Nappie! Hij had niet veel met paarden, had ooit eens rijlessen gehad (toen ie 10 jr oud was), maar vond er niet zoveel aan. Hij heeft min of meer Nappie voor mij gekocht omdat ik na mijn whiplash niet goed in mijn vel zat, en ik maar 1 droomwens had; een eigen paard!

Met de tijd is Prima (Bas) steeds meer betrokken geraakt bij mijn grote hobby. Hij heeft zelfs weer een aantal rijlessen genomen, maar dat was het niet helemaal. Hij vond Nappie intressanter dan manegepaarden en ging steeds meer mee naar stal Lachen Inmiddels hebben we Nappie alweer 1,5 jaar en poetst hij Nap, zadelt hem op en af, en longeert hem zo af en toe. Hij komt vrijwel altijd kijken als ik les heb, en fietst rustig 2 uur mee als ik een bosrit wil maken (zelfs in de stromende regen!!!!) en niets is goed genoeg voor "zijn" Nap Lovers Vaak cijfert hij zichzelf weg, eerst wat nieuws voor Nappie of voor mij (bijv. nieuwe rijboek) en dan pas zichzelf!

Helaas is Bas net iets aan de grote kant voor Nappie, maar af en toe stapt ie hem uit, met of zonder zadel Haha! Na 1,5 jaar heeft ie al zoveel geleerd over paarden en paardentermen dat ik kan zeggen dat ik echt trots op hem ben. En het rijden zie ik ook wel zitten. Zo nu en dan stapt ie op een rustig paard van een van onze mede stalbewoners, en dan voel ik me onwijs trots.

Trots dat ie het probeert Lovers

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-02 10:01

Leuk, die reacties om zo te lezen. Stefan gaat zelden mee naar de stal maar als ik wedstrijd heb gaat hij mee om te helpen. En toen ik nog geen goeie "trekauto" had, zette hij zijn volvo voor de trailer. Ik denk dat hij ook nooit te beroerd zou zijn om de paarden te voeren of in de wei te zetten mocht het zo ver komen dat ze we aan huis hebben.

apenstaartje

Berichten: 709
Geregistreerd: 24-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-02 10:47

Moet ook zeggen dat ik wel mazzel. Cor was erg bang voor paarden maar na een ritje zag hij het helemaal zitten. Samen op les gegaan en nu acht jaar geleden ons 1e paard gekocht en jawel 3 jaar geleden de 2de. Hij is ook vrij fanatiek al is er voor hem wel meer dan paarden alleen. Hij speelt graag gitaar en heeft daar ook les in op die avonden doe ik dus de paarden alleen... Tja vakantie... alleen met de paarden maar wel heel gezellig...

Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-02 12:37

napoleon schreef:

Het begon allemaal bij de aanschaf van onze Nappie! Hij had niet veel met paarden, had ooit eens rijlessen gehad (toen ie 10 jr oud was), maar vond er niet zoveel aan. Hij heeft min of meer Nappie voor mij gekocht omdat ik na mijn whiplash niet goed in mijn vel zat, en ik maar 1 droomwens had; een eigen paard!



Jeetje lijkt wel of ik mijn eigen verhaal lees.....
Ik ben ook gezegend met zo'n lieve man. Heeft doorgezet om mijn droom uit te laten komen, en gaat nu ook vaak mee naar stal als ik eens "een slechte dag" heb. Dan helpt hij met het slepen van mijn spullen, het opzadelen e.d., ook zit hij dan op een bankje te kijken bij de buitenbak (ik ben maf rijdt het liefst buiten, terwijl we ook een binnenbak hebben), ook al is het nog ze koud (heeft van Lovely voor de kerst een sjaal gekregen Haha! ).
Toen ik mijn paarden nog bij mijn ouders had staan hielp hij ook overal mee, uitmesten, bak slepen, hooi en voer tillen enz...
Ik ben echt heel blij met zo'n lieverd, en gun iedereen zo'n man (alleen niet de mijne Haha! ).