Ja, wat wil je,op de manege hoefde het nooit, bij mijn vorige VZ paardje zijn ze een beetje conversatief ("een meisje mest geen stallen uit") dus daar hoefde het ook niet, maar nu met mijn nieuwe VZ paard wel.
Ok, vroeger wel eens m'n opa geholpen bij zijn paarden. Ik vond dat ik hielp, waarschijnlijk liep ik alleen maar in de weg!!!
M'n virendin, die een eigen paard heeft, was ook op de manege. Ze kon zien dat ik nog nooit een stal uitgemest had, ik begon gewoon ergens in het midden te scheppen, terwijl het natuurlijk (domdomdom) logischer is om achterin te beginnen!!!
Maar ja, voor alles komt een eerste keer, en ja moet alles leren, toch??? hihihi

Ikke helemaal blij *grijns*... 
Maar eeh...ik vond het ook niet erg hoor
Wordt op stal gedaan en het wordt goed gedaan, anders ben ik echt niet te beroerd om het zelf beter te doen.
Poep gaat allemaal netjes in 1 hoek, dus dat scheelt. Ik trek dus wel altijd haar stal recht voordat ik wegga, maar het ik kan me nog niet omdraaien of ze al weer met stro aan het schuiven en gooien (ja, ze gooit er echt mee! Stalgang ligt ook altijd helemaal vol!) totdat het weer aan de kanten ligt. Dus of het echt zin heeft..... Nou ja, heeft ze in ieder geval iets te doen. 

Uitmesten vind ik er gewoon bij horen,punt.
Maar goed, je bent nooit te oud om te leren, nietwaar?