Het is lang geleden dat ik weer iets bokt plaats, maar ik ben nu weer zo gelukkig!!
Volgende is er gebeurd.
Bij mij op stal in Montfoort kwam er 2 weken geleden een schitterende ruin, zoon van de bekende Sandro Hit.
Ik was eigenlijk op slag verliefd op hem en zat er serieus over na te denken om deze te kopen.
Tamara (Metellica alhier) heeft daar haar paard staan en ik huurde van de eigenaresse van stal een 19 jarige merrie voor 3 dagen in de week. Het is een doruto merrie dus wel een goed paard. Ook heel wat veulentjes op deze aardkloot neergezet. Tamara doet het paardje de overige dagen van de week.
Maar we hoorden eerder op stal al, dat als de eigenaresse de zwarte (Sandro) zou houden dat ons verzorgpaardje verkocht zou gaan worden.
Jammer maar toch.
Wat gebeurt er dan met een 19 jarige merrie die heel moeilijk drachtig kan worden en verkocht wordt als fokmerrie.
Jep inderdaad na een paar maanden zou ze belanden bij de slacht.

Gisteren waren Tamara en ik aan het ''vergaderen'' wat we nou moesten of ik die zwarte wel of niet ging kopen.
Ineens ging er een kronkeltje in mijn hoofd werken en ik ging aan die merrie denken.
Om dat paardje die Shanna heet op haar 19jarige leeftijd nog te gaan verhuizen vondt ik eigenlijk ineens te gek voor woorden.
Ik ging ook naar het dier staan kijken. We horen de laatste tijd al op stal dat ze er nu zo goed weer uitziet. Ik stuurde een smsje naar de eigenaresse met de vraag of die oude prijs nog geldig was die ze al een keer aan mij vermeld had. Integendeel, prijs was op dat moment nog lager.
Ik heb niet getwijfeld en haar meteen gekocht. Iedereen bij ons op stal vindt het leuk dat ik dit gedaan had. Geeft mij toch een goed gevoel dat ik haar een rustige oude dag zal bezorgen.

Ze heeft alleen wat zwakke hoefjes die nu al weer helemaal goed zijn.
Gisteren om half 5 meteen naar de ruitershop gescheurt en allemaal nieuwe spulletjes voor haar gekocht.
Het mooiste vondt ze haar nieuwe winterdeken. Ze ging er heel trots mee staan pronken!!

My supergirl!!

Ik kan het eigenlijk nog niet echt beseffen dat ik haar nu gekocht heb.
Maar heb al wel mijn videocamara naar stal meegenomen!!
Ik ben weer helemaal