Ik heb tegenwoordig club-springles, en dat is hardstikke leuk maar wel hard werken. We gaan behoorlijk hoog springen nou (voor mijn doen) en daar moet ik nog erg aan wennen (ga nog niet genoeg mee in de beweging met gevolg dat Wal er niet goed overheenkomt en achter aantikt)
Maar afgelopen donderdag had ik wel een hele foute actie.... We hadden een dubbelsprong van twee oxers met drie galopsprongen ertussen. De eerste oxer was al aardig hoog, en daar zat voor mij de moeilijkheid (als de hoogste achteraan het rijtje staat is dat niet zo'n punt want dan zit ik al in het goede ritme op de goede lijn..) Hij ging twee keer goed, alleen toen kwam ik niet uit en maakte Wal een extra klein pasje voor de eerste. Met gevolg dat ik gigantisch tegen de beweging inzat en op de eerste sprong beide beugels kwijtraakte...
en inplaats van langs de tweede op te rijden... is bij mij er zo ingestampt 'DOORRIJDEN, KOM OP!' dat ik.... de tweede hoge oxer zo zonder beugels genomen heb

Snap nog niet wat mezelf bezielde, maar vind het toch best stoer dat ik hem genomen heb en ben blijven zitten