Over zijn lesgeven hoorde ik al verschillende dingen, maar vooral goede van vlgs. mij Jura en Astridh.
Na een aantal jaren western met Esprit te hebben gereden, moest vandaag dan toch het dressuurzadel er maar weer op, zucht.
Maar daar deze clinique erg goed zou zijn voor hoefkatrol (en ook arthrose) paarden, dacht ik het moet maar.
Ben western gaan rijden omdat ik het vechten met dit paard ontzettend zat was en ik nog geen instructeur tegen het lijf was gelopen die mij hier mee kon helpen.
Nou deze les was een ware openbaring, uitleg was simpel en binnen 10 minuten was ik dressuur aan het rijden met een ontzetten fijn en braaf paard, die bijna elke 5 minuten weer ruimer bleek te kunnen draven.
We gaan zeker de volgende keer weer, want ik denk dat ik nog veel meer moet leren, maar het begin en het goede gevoel is er weer.
Ben op dit moment in staat hem weer te zadelen en te gaan rijden, maar goed ga toch eerst maar een nachtje dromen over deze fijne les, morgen maar weer het goede gevoel zien te krijgen.
Bij deze wil ik Tim ook nog bedanken voor de tip en de moeite die hij heeft gedaan voor mijn inschrijving.