Het was zo onwijs cool!!!! Nou die man, hij is zo eerlijk en zo open en hij neemt echt de tijd overal voor en het lukte gewoon echt om binnen een half uur een bijna wilde hengst gewoon rustig met een plastic zak aan te raken!!
Er was een merrie, die was zo ontzettend verpest en mishandeld door verschillende traners dat ze helemaal niks meer toeliet, ze was wild en ze schopte in het rond, in haar mond voelde Monty echt diepe litteken en het bit heeft die dan ook niet ingedaan, maar binnen een half uurtje heeft er toch iemand opgezeten...
Ja misschien komt het niet over op papier, maar het was zo indrukwekkend, iedereen zat echt met open ogen te kijken....
Het was gewooon geweldig!!! ik wil nog een keeer!!!!
En natuurlijk zijn neiuwe boek gesigneerd en op de foto geweest
Zijn er nog meer mensen geweest??
Gr Lindsay

want wat moet dat beestje al een hoop ellende hebben meegemaakt....en dan toch op een gegeven moment zoveel vertrouwen in Monty krijgen dat ze Dan (de ruiter) toeliet. Heb jij ook gelet op die eigenaresse van die merrie?....die was helemaal stuk van hetgeen zij hoorde over haar merrie.
Dat heeft hij gedaan.
beetje te fanatiek...
....Monty geeft hier de VERBALE uitleg van en uiteraard moet je hier dan een naam aan geven anders begrijpt niemand waar je het over hebt. Wij als mensen moeten dingen benoemen. Als ik zeg...."ik ga naar stenen waar ik tussen ga zitten zodat ik warm en droog blijf" ...begrijp je me dan?
) en dat ik het gevoel kreeg dat hij dit daarom met elk paard deed; en dus ook bij paarden waar ik het nut van de join-up niet bij in kon zien.
Ik heb ook het boek "met gezond verstand" en daarbij had ik hetzelfde gevoel.
Ik ben dus niet geweest, maaaar.....ik hoorde vandaag van stalgenootjes dat het geweldig was en dat hij juist heel prettig en bescheiden overkwam.