Maar goed, vandaag eerste keer. Jurga had de afgelopen weken al heel goed voor me gesjouwd, ik hoopte dus al dat ze het nog een keer zou doen. Had er een zwaar hoofd in haha, vaak gaat het met zoiets net mis. Maar ze was er helemaal, mijn meisje. Ik dus al wat losgestapt en toen kwam janna er al aan. Eerst effe wat bijgeluld haha en toen maar begonnen. We hebben vooral veel overgangen gereden. Jurga moet veel en veel meer reactie op mijn been gaan geven, maar ja dat wist ik zelf ook al wel. *grinnik* Dus daar hebben we aan gewerkt, voorla de overgangen draf-stap moeten veel beter worden met mijn dribbelpasjes favoriet Jurga. Dus dat is iets waar ik heel hard aan ga werken. Jurga liep eigenlijk de hele les heel netjes nageeflijk, vooral hoog nageeflijk, normaal rijd ik haar te diep. En nu kreeg ik haar wel omhoog in haar hals. Ik had het weleens willen zien, volgens mij liep ze mooi zo. JANNA????

Maar okee, ik was erg tevreden na afloop van mijn les en ik kan weer ff iets verder nu. Woensdag heb ik mijn laatste wedstrijd in de B. Hopen dat ik mijn laatste winstpunt kan halen. Ik wil gewoon graag een goed gevoel overhouden aan mijn laatste keer B, vandaar dat ik nog een keer start van de week, was het eerst niet van plan. Sorrie Merilyn!!!

Janna erg bedankt voor de les, je hoort wel wanneer ik weer wil....

WEDSTRIJDVERSLAG: Vandaag dus mijn laatste wedstrijd in de B-dressuur gestart. En mijn missie is volbracht: ik heb nu vijftien winstpunten!!! Ik heb heerlijk gereden... (vorige keer was voor mijn gevoel geen goede laatste keer B, vandaar dat ik vandaag ook nog heb gestart...) , erg gelachen, de jury omgetoverd met mijn oogverblindende grijns en Jurres nog ff flink platgeknuffeld.
Ik mocht gelukkig op mijn stageadres een uur eerder weg

Ik had jammer genoeg erg weinig tijd om los te rijden. Op zich liep ze lekker, ze was alleen veel te fanatiek. En ze ziet er zo mooi uit.... Mooi weer kort in het haar en een glans!!!! En d'r dikke buik hihi.

Toen weer de bak in. En jawel hoor, merrie had weer kuren. Ze was zo dwars als een *** en ging lekker lopen staken haha. Ik lag echt ondertussen in een stuip van het lachen, met een big smile op mijn gezicht. De jury moest spontaan lachen omdat ik steeds zo dubbel lag.

Snel Jurga op stal gezet en weer terug voor de punten. Bleek dus voor de eerste proef 149 te zijn en voor de tweede 'Jurga-toont-u-nu-haar-stakerskwaliteiten' proef 157 en dus een winstpunt!!!! Daar valt je mond toch ook van open zeg!!!!

Maar ach, ik ben er allang blij mee. Trots op mijn SuperJurga natuurlijk!!!

Op stal weer heb ik haar uitgevlochten en hebben we nog wat uitgemest. Yippee, het idee dat dat hele spul nu van ons is...het dringt nog niet echt door, komt nog wel...

Mijn moeder ging Jurga's veulen wakker maken haha, heb zo gelachen. Wij willen erg graag het veulen zien bewegen, maar zien het niet en voelen ook niks. Dus ging mijn moeder echt JOEHOE en BOE!!! tegen de buik lopen schreeuwen haha en aan de buik schudden. Ze heeft echt heel lang met haar handen lopen voelen onder de deken, maar niks gevoeld. Moet nu toch allang kunnen zou ik zeggen, nog een week of tien...

Maar goed, mijn dag is weer geslaagd. Op naar de L1, maar eerst: SuperVeulen eruit!!!!