Daarna ging m'n moeder erop, was wel even wennen want Spot moet je dus bestveel drijven, Megan helemaal niet, die loopt helemaal vanzelf...Ging verder ook goed, ik heb nog even paar rondjes gestapt, weet van mezelf dat als ik een keer weet dat het goed voelt ik het beter rustig aan kan doen.nEn het voelde zeker goed, ze stapte idd behoorlijk vlot, moest best inhouden, maar het zat heerlijk, heb eventjes geprobeerd te nageven, ging ook(dus ik kan het wel,yes). Als laatste is Ingrid nog even met haar naar buiten gegaan, wij met de auto erachter aan zodat we konden zien hoe ze overal op regaeert. Ze is echt nergens bang voor!
Uiteindelijk hebben we afgesproken dat Ingrid haar nog een week of 2 doorrijdt, ze is wel 9 maar pas anderhalf/twee jaar onder het zadel en dus een tijd niet bereden. Volgend weekend gaat m'n moeder er met m'n broertjes heen, om te kijken of die er ook op kunnen en dan, nog een week later komt ze ons stalletje opvullen

Het was echt een heel mooie pony om te zien, een echte cob maar iets lichter, ze liep super en had ook duidelijk (meer dan) genoeg energie, was buiten ook te zien.
Ben trouwens nog helemaal verliefd geworde op een van de hengsten, Menai huppeldepup. Zó'n mooi koppie