Ik ben benieuwd wat jullie van 'rising start' kebie van der heijden vinden? Zijn jullie wel of niet gecharmeerd van haar? Ben wel benieuwd naar jullie mening, aangezien ze het nu goed doet in de Grand Prix terwijl ze toch een tijd eruit is geweest... Vertel...
Memphis is inderdaad verkocht. Maar ze rijdt nog steeds Kimberley, maar die was/is kreupel? Ik vind dat ze heel erg fijn kan sturen. Super veel gevoel in haar rijden.
Ik heb d'r pas op de dalhoeve zien rijden op UB40, maar was er nog niet zo gecharmeerd van. Nu is dit maar een moment opname en rijdt ze die hengst nog niet zo lang, dat weet ik. Maar ze zal vast wel kunnen sturen, anders kom je niet in de grand prix.
Super! Maar ik ben bevooroordeeld want ik heb Tivoli van haar gekocht, haha. Ik vind wel dat ze haar handen altijd erg hoog heeft. Jammer dat Memphis verkocht is terwijl ze net in de Grand Prix begonnen waren. Ik hoop voor d'r dat ze gauw weer een opvolger vindt. Maar ze heeft een stal vol fijne paarden dus dat moet vast wel lukken!
Ben een paar weken geleden bij Laurens van Lieren op stal geweest ook Kebie was daar aan het rijden, op een paard wat daar stond. Ze rijd inderdaad hoog met haar handen maar vond dat echt niet storend, het zag er allemaal super mooi uit, vind toch wel dat grandprix ruiters hoog rijden met hun handen, dat hoort er naar mijn inziens bij. Ook persoonlijk met haar gesproken en ze is ook erg vriendelijk, hoop dat het snel wat voor haar gaat worden. Thuis hebben ze ook een super mooie stal, ben benieuw hoelanf het nog gaat duren eer dat ze echt door breekt ( we zijn helsinki niet vergeten)