Enfin, ze hoefden alleen maar los in de buitenbak. Simpel klusje zou je denken.... Ware het niet dat Tinka geschoren is, de bak nat was, het regende en Tinka haar staldeken op had. Soit, wat nu? Gelukkig had ik nog een deken liggen die naar de wasserij moet. Wonder boven wonder paste die redelijk goed. Aha, Tinka had nu dus een buitenspeeldekentje waar ze mee kon rollen en die ook nat mocht worden.
Allereerste werd ik hartelijk verwelkomd in de stal. Tinka nogal nieuwsgierig en Dinti is gewoon o.v.e.r.a.l. Nu nog de twee dames naar de bak brengen. Ahum, Tinka was heel erg zoet en liep trouw naast tante Lov. Dinti was een beetje flieberig zeg maar ronduit jolig. Normaal gesproken loopt Dinti aan een lang touw, maar omdat ik ze allebei tegelijk had, heb ik haar toch eventjes kort genomen, want ze liep me steeds voor de voeten

Eenmaal in de bak ging Dinti plat door de bocht en bokte een flink aantal bokken, Tinka keek er wat naar en was er niet echt voor te porren om mee te doen. Tinka wilde wel rollen. Na ongeveer 3 kwartier ging het weer regenen en stonden de dames voor het hek. Maar weer naar stal. Op stal nog even geknufd en Dinti haar waterbakje gevuld. Het grappige was dat DInti alsmaar in de buurt liep (en ook wel in de weg,hihi), soort zwaan-kleef-aan. Als je een stap opzij doet: Dinti, als je je omdraait: Dinti.
Kortom, ze waren ontzettend lief met zijn tweeen.