Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Citaat:Met slof rijden is ook niet zo erg, als ze Z rijdt zal ze toch wel weten waar ze mee bezig is?
spike_trudt schreef:ik denk als het egt zo erg is of was geweest had heus wel iemand er wat van gezegt van bij jullie op stal
liesette schreef:Volgens mij zijn alle hulpmiddelen een teken van onkunde... en als je niet kunidg bent kun je per defintie niet proffesioneel omgaan met die hulpmiddelen. Waarom een zweep of wat voor soort spoortje dan ook gebruiken? Omdat het paard niet dusdanog is afgericht dat hij naar de basishulpen luistert. En omdat jij hem niet goed afgericht hebt moet ie nu maar gaan reageren op een pijnprikel. }>
Splinter schreef:... als ze Z rijdt zal ze toch wel weten waar ze mee bezig is?...
patos schreef:Ben best benieuwd of je er een foto van hebt.
Fitch schreef:Splinter schreef:... als ze Z rijdt zal ze toch wel weten waar ze mee bezig is?...
Zep schreef:weet je wat nou zo banketstaaf is bij dit soort topics...
Het zijn altijd mensen die minstens Z rijden, en de topicstarter is vaak amper op concours geweest....

Parcival schreef:Zep schreef:weet je wat nou zo banketstaaf is bij dit soort topics...
Het zijn altijd mensen die minstens Z rijden, en de topicstarter is vaak amper op concours geweest....
Ik ben meermaals Z1 en Z2.
Parcival schreef:Het gaat er om dat dat meisje die hulpmiddelen verkeerd en te veel gebruikte.
Wouter24 schreef:Parcival schreef:Het gaat er om dat dat meisje die hulpmiddelen verkeerd en te veel gebruikte.
Leven en laten leven, zie de toegevoegde waarde van dit soort topics nooit zo
Parcival schreef:
Sorry dan, ik heb iets gezien waar ik nogal van onder de indruk was en wilde dat graag delen met mensen die ook om paarden geven.
Daar is dit forum toch voor ? Dat mensen kunnen discussiëren over onderwerpen die ze bezig houden ?
En toevallig houdt dat me behoorlijk bezig.