Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Het meisje die er al van verdacht mijn zweep te hebben zei aan het einde van haar les opeens tegen de instructrice dat ze "nu ze eens goed keek" het haar leek dat het toch niet haar zweep was
. Ze had hem dus toch gepakt maar wilde het gewoon niet zeggen (en niet omdat ze bang was want ze heeft een aardig grote mond voor haar lengte
)
en het paard stond ergens anders weet ik veel waar...
. Gelukkig heb ik nog niet zoiets meegemaakt, mede omdat Imker thuis staat en ik als ik op wedstrijd ben, alles het liefst met 6 sloten dicht doe. Je kunt echt nergens je kont meer van een stoel af doen, of hij wordt bij wijze van al onder je vandaan getrokken. Toen wij vorig jaar bij de Almelose ruiterdagen waren, was onze riek ook binnen 12 uur van eigenaar verwisseld. En dan krijg je toch de neiging om zoiets terug te doen, je moet toch wat??? Da's ook niet de oplossing, maarja...
mijn naam op gezet. Iedereen mag hem lenen bij het rijden, maar wel terug in zijn zakje op zijn plaats. En wonder boven wonder, het werkt.....

Ik zou nooit zomaar iets van een ander meenemen iig.