[b]Meisje overleden, na rijden paard [/b]

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-02 01:53

Dit heeft vrijwel iedereen opgemerkt...

Maar uit respect voor de nabestaanden EN Stal Mulder is dit gewoon niet aangekaart!

keeganlovesjazzy
Berichten: 6
Geregistreerd: 20-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-02 19:58

beste bokkers,

zelf rij ik ook bij Stal Mulder en ik schrok heel erg toen ik het hoorde en wij waren er net weg toen het gebeurde.

maar ik vind dat jullie Stal Mulderniks kunnen verwijden want het paard is zelfs nog 2 keer daarvoor waar sandra bij was voorgereden door twee mensen van Stal Mulder dus ze had kunnen zien hoe hij was met rijden maar ik zeg niet dat het haar eigen schuld is maar ik zeg 1 ding het is in ieder geval ook niet de schuld van Stal Mulder alles wat er gebeurt is had mij en jou ook kunnen gebeuren het is gewoon een ongeluk geweest en meer niet en iemand zei ook dat de mensen van Stal Mulder iets hadden moeten zeggen maar ze was meerderjaarig dus dat had ze zelf ook kunnen verzinnen.

Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig
maar ik wens iedereen die haar gekend heeft heel veel sterkte en veel geluk in jullie verdere leven.


-xxx-jes simone Verdrietig

Pegasus

Berichten: 1066
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Mijdrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-02 20:44


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-02 21:08

Sjuimpje schreef:
Dit heeft vrijwel iedereen opgemerkt...

Maar uit respect voor de nabestaanden EN Stal Mulder is dit gewoon niet aangekaart!


Om het nog maar eens aan te halen.