Ik gooide haar even los in de bak, daarna Chester in het weitje ernaast!
Chester zijn hormonen begonnen flink te werken, want showen dat hij deed! Staart omhoog en die hals dr op!! En maar rennen!

Dus Pompidou ging helemaal uit dr dak!
Ik moest toch ff weg, want ik moest voorlezen op een wedstrijd van een vriendin.
Toen ik terugkwam was ze helemaal overstuur, en Chester ook.
Ik Chester vangen, wat al moeizaam ging

Toen ik terug kwam, Pompidou uit dr stal gehaald, bandages omgedaan, hoofdstelletje in, en ff het supermooie zadel wat van mn vorige paard is geweest, gepast. Paste goed.

Dus ff longeertouwtje eraan gedaan, en haar ff laten uitrazen in de bak.
Mijn god, wat heeft dat beest een energie.
Maar ze liep toch een partijtje mooi!!!

Staart omhoog, en superstrekken met dat voorbeen!
Ze is echt geweldig mooi, maar die energie zal er toch eerst ff uitgewerkt moeten worden.
Aangezien ik voorlopig niet mag rijden, ga ik haar iedere dag longeren, en komt ze ff een paar uur per dag de stal uit.
Helaas kan ze dus niet samen met Chester buiten, want die 2 maken elkaar gek.

Als ze aan haar nieuwe thuis is gewent, en wat rustiger wordt, ga ik er zelf stiekum op. Mag dan wel niet van de dokter, maar ik kan t niet laten hoor.
Gelukkig gaat een vriendin van mij haar af en toe eens rijden.
Liefst vind ik eigenlijk iemand die haar even goed wilt doorijden straks, want ik zal voorlopig rust moeten houden.
Gelukkig wordt Chester binnenkort gecastreerd en gaat dan een tijdje naar de kliniek in Emmeloord.
Als hij terug is, en zijn hormonen zijn uitgewerkt

Dan zal Chester ook wat rustiger zijn, en dat zal ze wel fijn vinden.
Ze weet gewoon niet wat haar overkomt, ze is ook best overstuur en eet haar eten ook niet op.
Hmm maar ff goed in de gaten houden.
Ondanks alles ben ik toch heel erg gelukkig met haar, en hoop dat het goed zal gaan allemaal.