er reden veel paarden op het strand en er waren veel honden. ik had niets in de gaten en plotseling hing er en hond in dr bil. omdathij van achter was gekomen zag ik hem niet en nina sprong vooruit. gelukkig bleef ik goed zitten. op een gegeven moment wilde ik met nina de zee in omdat dat heel goed is voor de mok en de wondjes. jaimy zat er toen even op en ik liep ernaast en begeleidde nina de zee in. het heeft heel lang geduurd maar eindelijk stond ze tot aan dr knieen in de zee. wat was ik trots op mijn pony. en die hals die ze opzette... echt suuuuper. jammer genoeg hadden we geen fototoestel bij ons. volgende keer nemen we die wel mee. daarna ging ik er zelf op en ze reed zo de zee in. alleen voor hogere golfjes schrok ze soms maar ze bleef in de zee. 1 keer ging ze ervandoor en vloog al bokkend het strand op. dr beentjes zijn nu heerlijk schoon en de zeelucht is ook nog goed voor dr longen. binnenkort ga ik weer en probeer dan nog wat dieper de zee in. op dr bovenbeen zit heel veel uitslag. het was een fantastiche dag en nina was echt suuuuperlief. heel veel kindjes kwamen haar bewonderen en aaien. en flyer deed het ook heel braaf. ze durfde de zee niet in maar voor de rest ging het heel goed voor de eerste keer. als haar huid weer beter is ga ik daar een heleboel foto's maken. nu ziet ze er erg beroerd uit. haar huid word steeds kaler. dus nog even wachten met de foto's. groetjes van een trotse lonneke