Ik kom zowat niet meer op bokt, want onze PC staat in de schuur, wat -ooit- kantoor van Bob moet worden. Het is daar nog niet verwarmd, dus.......brrrrrrr. Ik waag me dus weinig in deze kou!
Ik volg wel zo nu en dan eens wat, dus ik ben er nog steeds.
Hier gaat het verder allemaal oke. Marillion is net kreupel geweest, had een flinke hoefzweer. Hij heeft een week echt stalrust gehad, met een ingepakt hoefje en toen we weer konden beginnen, begon het dus te vriezen: bak hard!!!! Al met al heeft ie 4 weken niks gedaan, behalve beetje aan de hand stappen.
Inmiddels kan ik tegen betaling in de binnenbak bij de buren (= kleinschalige manege met allemaal leuke, aardige mensen!) trainen. 10 min stappen en ik ben er. Nu ben ik dus weer volop aan het rijden en hoop ik binnenkort ook weer te starten.
Imatador gaat erg fijn en ook Maril pakt het weer makkelijk op. Ze zijn allemaal een stuk dikker geworden!!!!
Ik voer v Cooten, maar moest nu even tussendoor een zak Pavo2 voeren en nou staat Marillion meteen weer opgetrokken?

Verder ben ik erachter dat Marillion wsch allergisch is voor koper (thanx Orri!), vandaar dat rennen op dat (koperen) bit dus. Daar ben ik nu vanaf....
Ik ben benieuwd hoe het met iedereen van hier gaat! Ik zie wel een heleboel nieuwe namen!!!!!!!!
Groetjes Suzanne