er was buiten een groot zandstuk (een bak kan je t niet noemen) om los te rijden, en een binnenbak voor de proefjes. toen we daar aankwamen zagen we allemaal van die vet mooie paardjes lopen die heel goed liepen.. maar die bleken gelukkig M en L te zijn.. hihi
er waren maar 3 starters in de B paarden en 1 in de B pony's . bij de paarden waren dit ikke dus, en 2 zusjes die ook bij mij op stal staan, allebei met hetzelfde paardje.
losrijden ging redelijk,hij was erg rustig alleen de 'bak'was nogal gaar, op sommige plaatsen te los, dan weer te hard.
nou, toen het proefje.. ik kwam de bak in en menneer storte als een pudding in elkaar. ik moest me suf drijven om hem een beetje voorwaards te houden.. de onderdelen gingen wel netjes.
ik had hem voor het tweede proefje nog even flink wakker gemaakt, daardoor liep hij iets beter, ook al bleef hij lui.
ik had zelf het gevoel dat ik net 2 puntjes zou hebben, maar dan ook net.
toen kwam de prijsuitreiking: eerst kwamen de pony's, maar omdat daar maar 1 meisje in reed dachten we dat dat bij de prijsen bij de paarden kwam. we hoorden: eerste prijs,proef 7, bla bla (=pony meisje) met 145 punten. dus ik dacht sh*t, wat moet ik dan wel niet hebben... toen zij die vrouw, en voor de 2e proef kan je meteen blijven staan, omdat je de enige deelnemer was. ik blij!! de paarden kwamen dus nog.
nou, dus uitreiking paarden: eerste plaats: maaike de vries met graziano met 163 punten! wie ik?? ja jij! dus ik naar voren, prijs aanpakken, handjes geven, ik kreeg nog geld ook,

die andere meisjes hadden 159, 158, 153 en 160.
ik ben heel trots op mijn grazianootje!
maar goed, dit was mijn laatste wedstrijd B heb ik besloten, ik heb nu 9 winstpunten en dat vind ik wel genoeg. L1, here we come!!