Buitenrit door besneeuwde duinen.

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

memory

Buitenrit door besneeuwde duinen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-05 17:38

Hehe eindelijk is er in het 'diepe' zuiden ook sneeuw! Te verleidelijk om zo onbereden te laten liggen natuurlijk Knipoog.

Eigenlijk gewoon college vandaag, maar een vriendin belde dat het niet doorging. Jammer voor de juf want die had panne, maar Maaike was al op weg naar de duinen Cool !

Peerdje had gelukkig net zijn onbijt op.

Op weg naar de duinen
Afbeelding

Eerste uitzicht... nadat ik mijn zadel van zijn heupen had gevist (was vergeten 1 keer extra aan te singelen, normaal maakt dat niks uit mits je geen 30 graden helling opsjeest Bloos!ps: )
Afbeelding

Gelukkig waren er nog een paar mensen in de duinen te bespeuren dus die hebben fototjes gemaakt van Sjo en mij.

De jas heb ik op equitana gekocht. Een waxjas tot over mijn knieen, speciaal voor paardrijden. Hij zit er comfi, alleen stinkt ie nogal (naar wax...duhh Knipoog), maargoed dat zal wel over gaan.
Afbeelding

En weer op weg naar huis. Twee seconden na deze foto zette ik Sjo in draf aan. Dat vond meneer niet voldoende en die nam een duik na links in volle galop }> . Erruugg fijn.. maargoed kreeg hem wel weer terug. We zullen het maar gooien op een kleine miscommunicatie.
Afbeelding

En de leukste voor het laatst
Afbeelding

Twee wandelaars informeerde nog of ik iets speciaals had aan/om mijn paard zodat ik gewoon over de sneeuw kon. Heb ze maar vriendelijk geinformeerd dat sneeuw geen probleem is als je paard geen ijzers heeft. Nog een voordeel van blote voeten.

Groetjes Maaike

Babeth

Re: Buitenrit door besneeuwde duinen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-05 18:00

Ja ik heb ook heerlijk gereden! Je hebt een mooie omgeving daar!
Milka gleed ook niet uit. Blote voeten he Knipoog

xxalishakexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-05 18:17

prachtig fjordje Haha!
mooie omgeving was dat
leuke foto's hoor nog veel pkzier met hem/haar Tong uitsteken

Mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-05 18:22

ITP -> HAW

Esgaroth

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-05 18:25

Lekker he, rijden in de sneeuw! Heb het vandaag ook gedaan, heerlijk! Ik vond het alleen op de weg wel glad, naar het bos toe. Had jij dat niet?

iwayalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-05 18:32

Ooooh heerlijk zo'n ritje door de sneeuw. De wereld is zo mooi als alles wit is Lachen
Lekker hoor dat je er vandaag onverwachts op uit kon rijden met je fjordje. Ziet er super leuk uit!

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-05 18:50

Gaaf zeg, dat durf ik dus echt niet, ondanks het natuurlijk bekappen.....
ik knoop Morrie wel vor de slee, dat gaat wel goed, met mij erop gaat ie toch glijden en schuiven.....

Rij jij zonder beugels???? Zie ik dat nou goed....

Jenbuc

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-05 19:02

heey leuke foto>'s overdat zonder ijzers.. ik ben gistetr door de sneeuw gegaan in het land terwijkl mijn paard toch echt op ijzers loopt rondom.. een vriendin van me aar paard liep op 2 ijzers voor en die ging wel aan de glij maar mijnes niet Tong uitsteken

Meligemaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-05 19:05

wauw dat ziet er super mooi uit zo in de sneeuw zeg!! Hadden ze niet last van sneeuwklompen onder hun hoeven????

memory

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-05 19:15

smurf schreef:
Gaaf zeg, dat durf ik dus echt niet, ondanks het natuurlijk bekappen.....
ik knoop Morrie wel vor de slee, dat gaat wel goed, met mij erop gaat ie toch glijden en schuiven.....

Rij jij zonder beugels???? Zie ik dat nou goed....

Sjo is ook beleerd voor de kar en ik baal weer dat ik hem niet een keer voor de slee kan zetten omdat ik geen tuig heb. Zullen we een keertje ruilen Knipoog

Ennuh, ik rij niet zonder beugels, had ze alleen ff uitgedaan zodat ik mijn digi ff kon pakken maar ben ze daarna vergeten weer aan te doen voor de foto Bloos

Citaat:
Ik vond het alleen op de weg wel glad, naar het bos toe. Had jij dat niet?

Is maar 6 meter voordat je op zandweg zit naar het bos toe, en die was helemaal sneeuwvrij. Ben op de terugweg wel ene stukje over de weg gekomen maar dat was ook helemaal niet glad.

Citaat:
wauw dat ziet er super mooi uit zo in de sneeuw zeg!! Hadden ze niet last van sneeuwklompen onder hun hoeven????

Nee hoor, Sjo zijn hoeven zijn ijzerloos dus dan hoopt er geen sneeuw op. Ik heb er in ieder geval niks van gevoelt Lachen

Esgaroth

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-05 19:20

memory schreef:
Nee hoor, Sjo zijn hoeven zijn ijzerloos dus dan hoopt er geen sneeuw op. Ik heb er in ieder geval niks van gevoelt Lachen

Aanvulling: en natuurlijk bekapt he Knipoog