.Eigenlijk gewoon college vandaag, maar een vriendin belde dat het niet doorging. Jammer voor de juf want die had panne, maar Maaike was al op weg naar de duinen
!Peerdje had gelukkig net zijn onbijt op.
Op weg naar de duinen
Eerste uitzicht... nadat ik mijn zadel van zijn heupen had gevist (was vergeten 1 keer extra aan te singelen, normaal maakt dat niks uit mits je geen 30 graden helling opsjeest
ps: )Gelukkig waren er nog een paar mensen in de duinen te bespeuren dus die hebben fototjes gemaakt van Sjo en mij.
De jas heb ik op equitana gekocht. Een waxjas tot over mijn knieen, speciaal voor paardrijden. Hij zit er comfi, alleen stinkt ie nogal (naar wax...duhh
), maargoed dat zal wel over gaan.En weer op weg naar huis. Twee seconden na deze foto zette ik Sjo in draf aan. Dat vond meneer niet voldoende en die nam een duik na links in volle galop }> . Erruugg fijn.. maargoed kreeg hem wel weer terug. We zullen het maar gooien op een kleine miscommunicatie.
En de leukste voor het laatst
Twee wandelaars informeerde nog of ik iets speciaals had aan/om mijn paard zodat ik gewoon over de sneeuw kon. Heb ze maar vriendelijk geinformeerd dat sneeuw geen probleem is als je paard geen ijzers heeft. Nog een voordeel van blote voeten.
Groetjes Maaike