Vriendin gestopt met paardrijden voor jongen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Chrystal-gek

Berichten: 3076
Geregistreerd: 17-05-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-02 07:55

nouja zeg, dumpen die handel!!!

ik ben op mn 12e begonnen en ben bijna 19 (en ach ja, wat is puberteit nou helemaal?) en nog steeds met paarden bezig.
kheb er echt geen moment over nagedacht om te stoppen.

en als je nou echt van paarden houdt, heeft puberteit er helemaal niks mee te maken, en vriendjes ook niet.
die jongen is gewoon verkeerd bezig en dat meisje ook, als ze zich zo laat gebruiken.

en nog wat, tijdverspilling?
aan een manegeles?, ja ok, eigenlijk had ie ook wel een beetje gelijk, want wat heeft ze er nou aan om die lessen te gaan volgen als ze er toch bij het minste of geringste mee stopt, maar ook nee, alleen maar plezier toch als het goed is en je leert er hopelijk wat van en anders is het nog altijd een leuke tijdverspilling, beter dan voetbal in mijn ogen, achter zo'n dom balletje aan rennen.

die jongen is tijdverspilling en die jongen is zelf ook bezig met tijdverspilling, (aan dat meisje en dat hij er alleen al over nadenkt op zo'n manier,) want hij is gewoon laag bezig en op een gegeven moment komt dat meisje er zelf ook wel achter en dan gaat het over.
maar het blijkt wel dat die jongen nog niet zo oud is en dat meisje evenmin.

enne Patricia, ik had het ook wel graag mee willen maken, hihi

Ethelate

Berichten: 21123
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-02 10:52

Super DOM gewoon!

Kijk, je moet het slim aanpakken,... meteen weten wat hij van paarden vind, is ie negatief, hem even duidelijk vertellen dat hij niet moet denken dat je er mee stopt!
Ik zou dus nooit stoppen omdat hij dat dwingt! Puh, wat denkt hij wel niet!
Alsof hij op kan tegen een lief ponietjuh! Haha!

*p.s. een very nice guy hiero, die vind het juist tof dat ik een paardje heb! HIHI Wil hij een keertje rijden! BETER dus! Haha! *

Bobo

Berichten: 1786
Geregistreerd: 25-11-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-02 12:31

Je bent toch wel gek omdaar voor je rijles op te zeggen, alleen die paar x in de week???? Ik ken zelfs leuke jongens die paarden wel leuk vinden en niet rijden. Ik zou bobo er nooit voor opgeven voor zo'n pipo alleen als je er keilang verkering hebt zou ik er over nadenken. Maar als je pas een paar weken met zo'n gup heb dan zeg je toch TIS OVER OETLUL.

Ik ben veel te gek op bobo om haar weg te doen alleen om mijn vriendje er een plezier mee te doen. Die maakt het toch wel weer uit, en dan zit je ook met het probleem waarom ben ik gestopt.
Dus luister niet naar die oetlullen die zegt dat je je paard weg moet doen.

-xx-
Sanne

Mar2lin
Berichten: 1833
Geregistreerd: 26-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-02 13:23

Tja ik hoor het vaker en zie het ook vaker ik stop nimmer/nooit never met paardrijden! Er meot heel wat gebeuren voordat ik stop!!! Als hij zo'n hekel heeft eraan, dan is dat zijn probleem, maar ik stop niet!!!

wodan

Berichten: 2343
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-02 14:31

echt NOOIT dat een jongen voor mijn paard gaat. no way! of hij gaat lekker mee of niet. of nog beter een leuke paardenjongen treffen. maar ja die zijn er niet zo heel veel in Noord- Holland.

dat meisje wordt nu dus eigenlijk geleefd door die jongen hij zegt en zij volgt. bah! zo heeft zij ook geen eigen mening meer.
Kortom DUMPEN DIE HAP

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-02 14:46

Rieja: dat dacht ik ook te kunnen. Maar ik heb gemerkt dat als mensen erachter komen dat je ook nog een paard hebt, ze opeens heel anders tegen je aankijken. Nu vinden ze me een verwend kreng, maar goed, dat liever dan dat ze me achteraf opeens laten stikken OMDAT IK EEN PAARD HEB.
En het blijkt dat ik niet zo'n kreng ben als veel mensen denken... Gelukkig maar! Vork

gomir

Berichten: 25548
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-02 22:10

Hé Rieja, dat merk ik ook steeds. Op school praat ik liever niet over mijn paarden, dat wordt door een heleboel mensen toch niet helemaal goed opgevat...Ze weten dat ik ze heb en daar houdt het wel ongeveer op. Als er echt iets is merken ze het idd wel aan me, maar verder ben ik net als zij *LOL*

En Wodan als je nou 2 leuke paardenjongens tegenkomt in NH mag je er best eentje doorsturen hoor Haha!

Jobbeltje
Berichten: 2799
Geregistreerd: 29-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-02 00:00

In mijn klas rijd iedereen (op 6 na ofzo) paard... Pling Pling Pling Pling

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-02 00:06

Laat ze et lekker zelf uitzoeken, ik vind et dom maar het is gewoon haar feestje, ooit komt ze der wel achter dat et stom is!

Margreet

Berichten: 18326
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-02 00:20

Mijn vriend 'klaagt' ook wel eens dat er zoveel tijd in dat paard gaat zitten en is wel eens semi-jaloers, maar hij weet ook dat ik hartstikke gek op haar ben en verwacht echt niet van mij dat ik daar mee stop (Dat moet hij ook echt niet doen proberen want dat soort 'eisen' stellen pik ik niet!), hij gunt mij mijn plezier, net zoals ik hem zijn plezier met zijn vrienden gun. En hij is ook wel eens meegeweest en hij begrijpt nu ook beter waarom ik zo verslingerd ben aan dat dier, hij vond haar ook hartstikke lief! (hij was vooral onder de indruk van haar zachte neus Lovers Ze waren echt lief samen!)

Het belangrijkste is gewoon dat je er over kunt praten en je allebei een beetje aanpast, het moet wel van 2 kanten komen, als de 1 zich volledig aan moet passen aan de andere dan is de gelijkwaardigheid in de relatie ver te zoeken. Nou rij ik geen 7 dagen in de week en is de eigenaresse van Gipsy ook heel flexibel, dus daar is altijd wel uit te komen. Ik rij bijvoorbeeld op de dagen (avonden) dat hij moet werken, dan is hij toch ook bezig en ik kan ik toch niet bij 'm zijn.

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-02 13:28

Toen ik nog geen vriend had was ik al mijn vrije tijd met mijn paard bezig. Nu ik wel een vriend heb (alweer een jaartje) zal ik mijn tijd toch moeten verdelen.
Maar ik heb er geen moeite mee, ze krijgen allebei genoeg aandacht. Mijn vriend begint Yorghos zelfs wel leuk te vinden. Als ik weinig tijd heb omdat ik in Eindhoven woon en in Breda werk, gaat hij mijn paard voeren en zorgt hij dat hij in de wei vers water heeft.
Al met al is mijn vriend toch wel een half uurtje per dag met Yorghos bezig.
In het weekend is het weleens een beetje schipperen, maar Sander heeft ook zijn eigen dingen. Hij gaat fitnessen en soms vissen. Dus voor ons is het echt geen probleem geworden.
Mijn vriend zal van mij ook echt niet verlangen om te kiezen. Hij vind het juist leuk voor me. Gaat ook gewoon mee naar evenementen of als ik eens ergens heen ga met mijn tinker.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-02 13:39

goh, als ik dat verhaal lees zie ik dat we weer helemaal terug bij af zijn, kennelijk is het bij sommige grieten nog steeds zo dat de man de baas is en hij alles voor haar bepaalt. Dat werkt bij mij dus niet zo. Die vriendin van jou is zeker nog heel jong, rond een jaar of 17? Meestal wordt je namelijk ook wijzer als je ouder wordt, en ze lijkt me nu nog niet erg wijs, grinnik.

abcfgd1

Berichten: 5646
Geregistreerd: 22-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-02 13:46

Dat moet ie accepteren, ik accepteer hem toch ook zoals ie is....

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-02 14:53

he hallo
ik heb eigen paarden, als je dit aan een jongen verteld vinden ze het meestal wel leuk, als je dan met ze gaat en ze zien hoeveel tijd je erin steekt vinden ze het raar, sommige worden nog jaloers ook omdat het paard voorgaat of dat het paard meer tijd/aandacht krijgt.
dus ik zeg het maar meteen in het begin als ik denk dat het wat kan worden, dan kunnen ze nog afhaken.
mannen hahaha
maar ik zou mijn paarden nooit opgeven voor een gozer hoe leuk, lief hij ook is
groetjes

Esther

Berichten: 4147
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-02 15:59

Mijn man is gelukkig opgegroeid met twee paardegekke zussen, ze hadden thuis ook pony's. Hij weet dus dat het een virus is en je er nooit meer vanaf komt. *LOL*

Hij was ook degene die zei dat ik mijn verzorgpaard kon kopen, en dat als ik geen werk meer had het stalgeld zou betalen. Lovers
En daarbij vraagt hij niet naar de volgorde wie mij het lieftste zijn: hij, het paard of de hond. Lachen

Toen ik voor mijn werk ver van huis zat en niet weg kon, was hij als eerste bij de stal toen Omega koliekerig was en zijn knie op slot had en niet op kon staan. Maar verder komt hij er zo min mogelijk. Maar ja hij heeft zijn hobby en daar bemoei ik me ook niet mee, en ben er erg vaak niet bij.

Valerie

Berichten: 8604
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-02 18:04

ik denk ook wel dan het een beetje met de puberteit te maken heeft, want je gaat er dan toch anders over denken.

Thirza

Berichten: 9265
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-02 19:06

haha mijn vriend moet het niet proberen om dat te zeggen hahaha dat zou hij ook niet doen hoor.
Sya is gewoon alles voor me! en daar komt niks tussen geen jongen niks ja ik ben echt helemaal gek van Sander maar Sy staat op de eerste plaats (samen met mijn ouders)...

Surma
Berichten: 212
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-02 19:45

ik vind dat ze het zelf moet weten
alleen ik zou nooit mijn paard opgeven voor een jongen

gelukkig vind mijn vriend mijn paard wel heel leuk

axeltje

Berichten: 2755
Geregistreerd: 16-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-02 21:18

ik zit ook in "die" leeftijd, maar de paarden opgeven voor een jongen.....never!! Zelfs mijn les niet.... Ik zoek gewoon een jongen die ook van paarden houd (wel lastig hoor) Haha!