enkele namen:
geraldine
ome kees
rakker
shadow
robbedoes
kleine jan
madelief
cassandra
roy
bugs bunny
er zijn er wel meer, maar daar weet ik de naam niet echt meer van.....
zou het leuk vinden om te weten hoe het nu gaat met die beestjes
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Staat ergens in Heerhugowaard, ik geloof aan de veenhuizerweg.mizsz_g_en_a schreef:enkele namen:
geraldine donkerbruin, leek russich warbloed, loopt met veel knie actie
ome kees vosje met grote kol, was een uit de klauwen gegroeide ijslander.
rakker vosje met hoge witte benen en rede bles, welsch c
shadow goudkleurige vosmerrie, 130.
robbedoes bruin, reeenhals, 140 ongeveer
kleine jan darmoor pony. bruin
madelief zelfde als kleine jan
cassandra zwart witte shetlander, aardig op leeftijd
roy wit, 150 ongeveer..ook al wat ouder
bugs bunny bruin, arabier

)
En volgens mij heeft hij het naar zijn zin lailapri schreef:ik weet waar pikachu staat (of stond) op een stal in sint pancras vlakbij de vronerdraf, van nieuwland geloof ik, of ze heten anders, weet nietmeer. Zadinia heeft heel tijdje op landje vlakbij valkenbos gestaan, andere weet ik neit, gewoon verkocht denk ik.
mizsz_g_en_a schreef:lailapri schreef:ik weet waar pikachu staat (of stond) op een stal in sint pancras vlakbij de vronerdraf, van nieuwland geloof ik, of ze heten anders, weet nietmeer. Zadinia heeft heel tijdje op landje vlakbij valkenbos gestaan, andere weet ik neit, gewoon verkocht denk ik.
pikachu wist ik dus al, omdat dat bij me op t dorp is.
die ziet er nu echt heel goed uit
) staat! Maar volgens mij weet merendeel dat al!
mizsz_g_en_a schreef:jose is al een paar jaar terug weggebracht. ze had heel veel pijn in haar benen, wat ze precies had weet ik niet meer
beauty, bonaparte en lotte zijn verder ook in de laatste paar jaar overleden.
verder weet ik het nie meer
Ik reed in de tijd dat Lotte kwam. Maar de laatste keer dat ik op Valkenbos was was ze erg verslechterd. mizsz_g_en_a schreef:helaass...das een andere shadow....de shadow die ik bedoel is helemaal vos, met een hele dunne bles
jammerz....
dniiellee schreef:mizsz_g_en_a schreef:helaass...das een andere shadow....de shadow die ik bedoel is helemaal vos, met een hele dunne bles
jammerz....
weet niet hoor...Maar ehm... Wij hebben een Shadow op de manege! Precies jou beschrijving...hoe groot is hij? Hoe reed hij?