Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Apple schreef:Aangezien dit niet alleen om rijden gaat, maar ook om de hele omgang daaromheen verplaats ik het naar PP.
Apple schreef:Tsja goh, het is niet echt iets voor VMR of RT en aangezien er op PP ook goede discussies kunnen plaatsvinden heb ik gekozen voor PP.
)
)
Uiteraard met wederzijds respect...
.
'
. Kafue schreef:Maar kijk nou eens als voorbeel op de tv bij de Nanny eerste hulp bij opvoeden op zondag op RTL 4.Hoe snel je de mist in kunt gaan bij bijvoorbeeld kinderen.
Ik probeer altijd de baas te blijven maar dat lukt me ook niet altijd hoor.
Maar goed Nee is nee en blijft nee in die trand dat doe ik wel. En als het gevaarlijk is zoals een dansend paard die je naar de weide moet brengen dan wordt echt wel boos houd op gezegt. Ook met losrijden dan moeten we koste wat het kost stappen en als je ze dat van jongs af aan leert is er niets aan het handje.
Net zoals met een kind die vraagt om een koekje, jij zegt nee want we gaan zo eten. Het kind pakt het koekje toch nou dan pak je toch dat koekje af. Zo is het met paard ook ah mag ik in galop, nee hij wil toch dan pareer je toch door nee is nee en blijft nee,
Met oog op drijfzand ahum zou wel fijn zijn dat hij er dus om heen gaat.

, en dan kan ik nog zo lief, kwaad of negerend zijn...hij heeft dan geen respect en draait steenvast zijn kont toe...

ik weet nie of je kunt begrijpen hoe ik dit bedoel maar misschien heb je er wat aan
.