Nu dus voor de de hele rijvereniging verplicht gesteld......
Zat nu wel lekker warm ,maar het zal wel tegen gaan vallen in de zomer
Zijn er hier bokkers met hetzelfde regeltje geconfronteerd?
Ben benieuwd....
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Bij ons op stal is het eigenlijk al normaal dat er wel met cap gereden word, het is niet verplicht, maar je merkt wel dat als er iemand mee begint velen volgen
wij hebben van die nieuwe luchtdoorlatende super lichte caps en die zitten best lekker! (bovendien moet mijn dochtertje ook haar cap op en dan moeten vader en moeder ook nietwaar
)
) viel iemand bij ons op stal van haar paard. Paard schrok van iets en is normaal echt voor 100% te vertrouwen. Ze viel op haar arm, niets schokkends dus. Maar het paard moest er nog voorbij en kwam met een hoef tegen haar hoofd. Cap gebroken.
. Ik kreeg wel heeel erg pijn in mijn nek, want het was best een harde smak. En een blauwe plek op mijn scheenbeen, omdat het paard daar met zijn hoef tegenaan kwam.
. Ik had tot afgelopen voorjaar ook alleen maar zon "normale cap en dát was in de zomer idd erg warm }> . De casco heeft allemaal van die sleuven bovenop en het is écht niet meer warm
!