Gisteren is vosje verongelukt!!!

Ik kreeg het gisteravond te horen.....
Het is de pony van een leerling van mij, die mij ook vaak helpt met de verzorging van mijn eigen paard!!!

Het erge was......
De pony was met een meisje aan het buitenrijden.....in een heel rustige omgeving
Toch....kwam er op dat bewuste moment een hele grote trekker voorbij, jeweet wel zo'n combainer.......De weg was smal en de pony en het meisje werden van de weg af gedrukt.
Ze gleden zo de sloot in alleen had de pony het ene been nog op de weg.....
Dit hield in dat......(de mensen met een zwakke maag moeten ff stoppen met lezen) die grote trekker over het been van de pony is gereden.....en dat de hoef van de pony eraf geschreurd is...
Daarna vielen ze allebei in de sloot.....
Het meisje heeft nog het hoofd van de pony boven water proberen te houden tot de dierenarts arriveerde....die heeft de pony direkt moeten laten inslapen!!!

Toen ik van dit drama hoorde keerde mijn maag zich om....Ik heb het erg te doen met het meisje (WAT EEN TRAUMA!!!) maar ook met mijn leerling....die heeft nl niet eens afscheid kunnen nemen van haar pony......
DAARBIJ......TEGENWOORDIG MENSEN IN HET VERKEER....ZE HOUDEN NERGENS MEER REKENING MEE EN STUIVEN GEWOON VOORBIJ.....WERKELIJK WAAR MEN IS GEK GEWORDEN!!!!
bEDANKT VOOR HET LEZEN VAN DIT VERHAAL