Helaas is Gracy nog steeds niet beter.. Maar na 6maanden is er dan eindelijk wat nieuws.
Voor degene die het vorige topic ( [VvdD] Vanavond de eerste behandeling van Gracy ) niet hebben gezien/gevolgd:
Op 4Oktober hebben wij voor het laatst op Gracy gereden, en de volgende dag was Gracy in eens niet in orde. Ze had heel erg pijn in haar schoft/rug. Ze tolereerde letterlijk niks op haar rug en als je iets probeerde beet/sloeg ze. Ze was erg wantrouwig en paniekerig. Ze is toen opgenomen bij kliniek de Delta. Ze hebben haar helemaal nagekeken maar wisten niet wat er was. Dus zijn de foto's opgestuurd naar Utrecht. Die zei dat het in de wervels zat en dat ze met 6maanden volledige rust kon genezen..
Nu zitten de 6maanden er op maar veel verbetering is er niet. Psychisch is ze al stukke beter, maar lichamelijk heeft ze nog steeds pijn.
Nu gaan we een beroep doen op Tatjana v Buuren, die samen werkt met Antoine de Bodt. Ze komt volgende week zondag (27Feb) om 16:00u naar Gracy kijken, en dan beoordelen of ze haar kan behandelen... Ik hoop het echt want ze is onze laatste hoop..
Erop of eronder dus voor Grace..

(Duim..Duim..Duim..
)
Na al die onzekerheid is het fijn zekerheid te kunnen krijgen.. Maar ik vrees echt dat het mis is..
Ik hoop zoo dat ze haar kunnen helpen..

Een zadel zonder shabrak mag... maar een zadel met shabrak, hmmmm