. Toen kwam de eigenaar van Havanna naar me toe of ik havanna even wilde rijden. Ik haar opgezadeld en ik was even aan het losdribbelen ( ze kan niet stappen, maar dribbelt nog) . Komt in ene de *stalknecht* de bak ingelopen en die begon me een partij te vloeken en schreeuwen tegen mij. Dat ik ********** de teugels lang moest laten ( had ze nog niet eens op maat) en haar eens voorruit moest schoppen. Ik schrok zo dat ik maar deed wat hij zei ( achteraf domdomdom
) . Na een paar rondjes liep die vent blij weg en ik was helemaal hysterisch. Had ongeveer 5 rondjes stappen nodig om op adem te komen, en toen ben ik pisnijdig afgestapt. Heb allemaal woorden rond gegooit die niet voor herhaling vatbaar zijn. Toen is de dochter van de eigenaar van Havanna erop gegaan en ik stond nog helemaal te rillen van schrik en woede. Toen ik rustig was ben ik er weer op gegaan en heb haar gereden op mijn manier. En ze liep!!!! Wauw
Heerlijk aan de teugel, achterhand eronder, en zo ontzettend ontspannen. Toen ik haar had afgezadeld kwam die *stalknecht* zijn excuses aanbieden omdat hij niet zo had mogen schreeuwenen hij vond dat ik haar op mijn manier goed reed. *grom* stelletje bemoeials af en toe!
gewoon lekker je eigen gang gaan!!! ik heb zoiets ze banketstaaf toch wel over je.........
. Weet nu voor de volgende keer als die vent dat weer doet, ik lekker een potje terug ga schreeuwen