Toch maar weer als gezelschap voor Ivy (als hij gecastreerd is)
We zijn dus wezen kijken vanmiddag.
Ik was nog nooit in hazerswoude geweest, maar nu weet ik ook weer hoe dat eruit ziet
Bij de advertentie stond geen foto bij, dus we hebben maar gewoon op goed geluk een afspraak gemaakt.
En of op goed geluk!
We kwamen daar aan en zijn met de vrouw en de dochter naar de pony's toegereden.
Hij stond bij een boer in een stalletje (zo groot als 2 boxen ongeveer) met nog een hengstje en 6 kleine merries erbij.
Allemaal jaarlingen.
Ik zag de pony's staan en hem ook, ik had echt zoiets van die zou het wel niet zijn.
Maar het was hem wel!
Wat was ik blij toen ik dat hoorde hahaha, want de andere waren maar doodgewone zwartjes (ook wel lief hoor en mooi, maar ik houd niet zo van zwart)
Die mevrouw ging hem pakken, nou ik denk die is vast niet zo mak.
Maar dat viel echt heel erg mee, hij was hartstikke braaf.
Die andere veulens gingen allemaal door dat stalletje heen rennen.
Maar hij bleef braaf staan en deed een paar stapjes opzij.
dus die mevrouw haalt hem eruit en ik gelijk naar zijn benen kijken (want de toeter look a like had X benen) Maar hij heeft geen X benen.
Nou ik er even mee lopen en knuffelen en ook stukje gerend.
Ging allemaal prima, hij tilt braaf zijn hoefjes op, super allemaal!
Die vrouw zegt je mag dat andere hengstje ook wel even zien hoor (die was ook te koop) maar dat wilde ik niet.
Ik was gelijk verliefd op deze!
Echt zo'n droppie! Bij die mensen thuis nog wat overlegd en afgesproken hem morgenvroeg al op te halen.
Ik ben echt zo blij en ik denk dat toeter het helemaal niet erg gevonden zou hebben dat we een nieuw vriendje voor Ivy hebben gekocht.
Het beestje heeft ook NSPS papieren, maar ik weet nog niet hoe hij heet.
Zijn stalnaam is Of the new live.
Zijn vader heet Abdullah van odoorn en zijn moeder is een appaloosa.
Nou nog even afwachten of dat Ivy hem ook zo leuk vind als ik......
Uiteraard heb ik ook foto's gemaakt van onze nieuwe aanwinst.
En van zijn vader en een foto gemaalt van een foto van zijn moeder en hem toen hij nog heel klein was.
Maar helaas kan ik de foto's niet op de computer zetten, want dat moet op de PC van mijn ouders en daar is de voeding van doorgebrand.
Dus jullie moeten nog heel even wachten op de foto's.
Ik zet ze zo snel mogelijk erop hoor! Kan zelf ook haast niet wachten!
Oh ja, Ik weet dus niet wat zijn originele naam is.
Maar als ik het geen leuke naam vind geef ik hem een andere roepnaam.
Weten jullie misschien iets leuks? Voor een hengstje.

)