Vandaag vond ik op internet een appaloosa hengstje, maar er stond helaas geen foto bij.
Er stond ook bij dat er alleen via de telefoon contact opgenomen kon worden.
Maar, eigenwijs als ik ben, heb ik toch gemaild en gevraagd om een foto en of hij eventueel daar gecastreerd kon worden.
Dit vroeg ik in verband met wat er met toeter gebeurd is.
Maar vanmiddag toch de stoute schoenen aangetrokken en gebeld.
(ondanks dat er in de advertentie stond na 20.30uur bellen
)De mevrouw die ik aan de lijn had was heel erg aardig.
En de pony was er nog, ze zei dat ik natuurlijk kon komen kijken.
Alleen of ik vanavond terug wilde bellen om een afspraak met haar man te maken.
Dus ik vanavond na mijn werk om 21.00uur ofzo nog een keer gebeld.
Kwam die meneer net binnen, ik had eerst zijn dochter aan de lijn.
Die meneer zei dat er afgelopen zaterdag mensen waren wezen kijken.
Die hadden gezegd dat ze hem wilde kopen, maar ze hadden helemaal niks meer van zich laten horen.
Dus hij zei: Ja dat vind ik een beetje vreemd....
Die dochter klonk ook heel aardig en die meneer ook
Nou we gaan morgen dus kijken in Hazerswoude.
Ik heb nog nooit van dat plaatsje gehoord, maar het is niet zo ver weg.
En kijken kan geen kwaad toch?
Maar voordat we daar naartoe gaan rijden we eerst even langs onze veearts, om te vragen of hij het nog aandurft om een pony van mij te castreren (want hij zat er ook behoorlijk mee wat er met toeter is gebeurd)
Want als hij het wil doen, dan laten we hem toch door onze eigen veearts castreren.
Maar of ik er dan weer bij wil zijn? Dat denk ik niet, ik ga dan wel in de wachtruimte zitten ofzo
Ook al heb ik de pony nog niet gezien, ik heb er wel een goed gevoel over want die meneer, die vrouw en die dochter klonken heel aardig.
En omdat hij kind(eren) heeft gok ik dat het beestje wel aardig mak zal zijn (vraag me niet waarom).
Nou, ik neem morgen mijn digi mee.
Dus als het mag maak ik een foto van hem en dan zet ik hem uiteraard hier op bokt met een uitgebreid verslag
Hoop dat het allemaal goed komt
jeeeeej!!! en ik ben er al es geweest dus 2e keer en nu komt de trainer mee... vind het weer allemaal heel leuk!! en kan ni w8e tot er 1 van mij is!!! 

als je het nog een keer wilt vertellen mag altijd