Hij wordt nog magerder dan hij al was en begint er nog bij te hoesten ook.... We zijn maar begonnen met medicijnen tegen ghet hoesten.. Maar dikker zal hij daar niet van worden. Oooh ik snap echt niet hoe het nou kan... Hij heefte r last van sinds hij een week amper is gevoerd. (ja duhud logisch natuurlijk dat ie dan vermagerd) Maar we hebben zelf maar biks gekocht... Dat krijgt hij nu dus en brood en hooi. Normaal kon hij het er ook van doen. Maar nuy niet meer...
Is niet leuk... Rijden doen we al een paar weken niet echt meer,, maar nu maar helemaal gestopt. Ik heb de vorige eigenaresse (tevens mijn instructrice) gevraagd om naar hem te kijken. Ben benieuwd wat ze gaat zeggen... Wat ze er nu van dacht was niet zo positief en dat is alles behalve leuk om te horen...De eigenaar wil niet zien dat hij er slecht aan toe is dus daar hoef ik ook niks van te verwachten...
weeeeh, ik wil hem niet kwijt en het is helemaal niet leuk om het zo te zien... Je voelt meer bot dan vlees. Hij is helemaal ingevallen en zijn schouder steekt helemaal uit... Gaat echt niet goed zo....
oftewel... ik ben depri....