ik was wel op mijn hoede en moest haar ee paar keer opvangen omdat ze schrok maar echt gek werd ze niet. en dat terwijl ze al heel lang niets heeft gedaan en zelfs haar box niet uit mocht. je merkt wel dat ze zin heeft om eens lekker te rennen maar helaas mag dat nog niet. en in de bak mag ze ook niet voor dr been. van de week ga ik nog eens naar buiten met haar. en over 2 weken komt de v.a weer voor haar longen en dr been om te kijken hoe het gaat. hopen dat ze dan niet slechter is na het rijden op dat been. met dr exeem gaat het heel langzaam aan wat beter. het zal nog tot de zomer aan duren eer ze helemaal van dr kosrtjes af is maar er komen nu geen nieuwe meer bij. gisteren is de v.a ook geweest en de long is nog steeds niet goed. ze krijgt nu al een week prednisolon en moet nog 2 weken. dan moet het over zijn. en ook moet dan dr been niet verslechterd zijn door het stappen. anders is het foute boel. maar we gaan maar positief denken. ik hoop dat ze de volgende keer dat ze komt wel goed nieuws heeft. ik doe er alles aan zaagsel ipv stro, nat hooi. ik wil zo graag verder met haar. het rijen viel me niet tegen met mijn heup. wel wat pijn maar niet overdreven. ik heb ook een 12 jarig meisje gevonden dat haar gaat starten als ze beter is. ze is heel fanatiek en dr moeder gaat met haar mee op wedstrijd. ze heeft nu alleen onderling gestart en heeft alle capriliproefjes behaald, maar ze wil dol graag verder in de sport. zowel springen als dressuur. maar niet op de feiten vooruitlopen, eerst zorgen dat ze beter word. ik ben enigszins optimistisch maar kan nog niet helemaal blij zijn. eerst afwachten wat de v.a zegt. ben nu alleen knap arm na al die v.a kosten. en nou maar hopen dat ze niet naar utrecht hoeft. maar goed, ik weet waarvoor ik het doe. het is een fantastich paard.
Ik heb ook zo'n broek, alleen zonder kunstleren zitvlak. Ideaal ding, ik vind die elastische stofjes van andere merken verschrikkelijk.