Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik heb op het gegeven moment zelfs nog dressuur les met hem mogen nemen, omdat ik toch de enige was die er op reed en ik het manege niveau een beetje was ontgroeid. Helaas werd hij na een tijdje verkocht. De mage eigenaar vond het wel erg voor mij, maar hij kon gewoon zijn voer als het ware niet meer bij elkaar verdienen. Die eigenaar vroeg nog of ik hem dan misschien wilde kopen, en daar heb ik ook serieuws en lang over nagedacht, maar omdat ik mijn eindexamenjaar in ging, leek het me niet verstandig: ik had liever dat-ie misschien naar een goed tehuis ging, dan dat-ie bij mij de hele dag op stal stond...
Wat was ik kwaad en verdrietig!
. Nu rijd ik wel op 3 andere paardjes...maar dat zijn niet echt mijn verzorgpaardjes. Eentje mag ik nog een half jaar rijden (dan is de eigenaresse bevallen en gaat ze er zelf weer op) en die andere twee rijd ik af en toe, maar dat zijn wedstrijdpaarden, dus die mag ik ook niet altijd rijden.
nog een betere vriendin voor me dan Tinne. Maar zij was ook verkocht naar Texel (ik woon in het zuiden en dat is dus best wel erg ver weg voor mij). Ik zoek haar zo af en toe op en ze kent me nog steeds... Als ik haar roep als ze in de wei staat, dan komt ze ook net zoals "vroeger". Als ik naar haar toe ben geweest dan knap ik ook weer helemaal op om het zo maar te zeggen... maar na een tijdje ga ik weer denken aan Tinne... Ik heb eigenlijk geen afscheid kunnen nemen van haar...ze zeiden 's middags tegen me dat ze verkocht was naar Zweden en dat ze de volgende dag wegging (pas laat, zodat ik nog voor de laatste keer op haar kon rijden) maar toen ik de volgende dag kwam...was ze al weg... en er stond alweer een ander paard in haar stal die haar deken op had...
Ik werd daar ik gewoon kwaad over...eerst verkopen ze mijn verzorgpaard zonder dat ze mij daar afscheid van laten nemen, dan zetten ze een ander paard in haar stal met haar deken op...