Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Daarna Bogachka eruit gehaald die al in haar box aan het trappen was.Buiten sloeg ze zowat op hol gevolgd door een paar bokken,gelukkig heb ik het halstertouw weten vast te houden.Verder die neusgaten helemaal wijd open en showen
maar verderest hoeft dit weer van mij niet hoor,we kunnen de paarden niet op het weiland of in de bak zetten omdat alles bevroren is

etc etc
Maar ja, ze staat dan ook de hele dag op de wei en heeft een hele dikke vacht. Ik zie haar wel vaak door de wei rennen, maar als ik er dan weer eens op ga zitten heb ik nergens last van. Nou ja, beetje dribbelen af en toe, een soort joggen lijkt het wel, maar dat zit wel heel lekker! Verder is ze heel braaf en dat terwijl ze als vrij lastig te boek staat! wennie schreef:Wat we allebei wel onwijs vervelend vinden is dat het zo glad is. Dan kan je namelijk ineens niet meer zo hard
Die gaat in vliegende vaart (aan de hand) over de ijsbaan voor stal heen. Ook al glibbert ze alle kanten op, ze blijft het doen! muts-pony!
hij gooit dan zo enorm hoog op, dat is niet uit te zitten. Toen maar even los gegooit en de andere kant op gegeken.Bokken, en rennen.oei.
en
en
en als we dan bij de bakdeur zijn springt ie er zowat over heen
doe rustig joh... en ik moet hem nu dus ook longeren voor ik er op stap want anders heb ik een bommetje onder me ,zal wel door zijn leeftijd komen,4,5 jr!?? haha nee het word tijd dat het warmer word!!! lekker weer de wei op!!!!!!