Hippisch Centrum Hillegersberg!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Quarterh0rse

Hippisch Centrum Hillegersberg!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-05 22:28

Hoi,

Deze manege is een tijdje geleden failliet gegaan en Verow en ik zouden graag willen weten of hier misschien mensen zijn die weten waar sommige paarden en pony's zijn heen gegaan.
Van een aantal weet ik dat ze op een manege in Hellevoetsluis (rambo, speedy & fjury als ik het goed heb) staan, en iemand hier op bokt verzorgt ook een paardje die daar heeft gestaan (barney) maar dr blijven er nog genoeg over waarvan we niks weten.
Wie kan als helpen! Ach gut

Hier een aantal namen:

Jessica, nappie, jeroen, amanda, skippy, catootje, dexter, obelix, nico en nog veel meer maar weet niet alle namen meer.. Verow weet jij nog namen? Haha!

bibi76

Re: Hippisch Centrum Hillegersberg!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-05 10:16

Is dit de stichting manege??

_10_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-05 10:36

Sorry heb geen idee, maar reageer eigenlijk omdat ik ookwel benieuwd ben en ik zo op deze manier geabboneerd ben op dit topic Knipoog

Quarterh0rse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-05 11:38

nee dit is niet de stichting, die zit nl in het lage bersche bos.
Deze manege heet echt zoals hierboven en ligt aan de rottekade. (achter de straatweg ongeveer)

Quarterh0rse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-05 16:46

helemaal niemand ??

sas00

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-05 17:22

Ik heb van horen zeggen dat er veel mensen van manege Hillegersberg naar Manege bleiswijk (of hoe die manege tegen woordig ook heet) zijn gegaan.
Van horen zeggen he Knipoog

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-05 17:27

Tsja, Amo (barney) heb je al terug Lachen Verder ken ik ze ook niet...

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-05 19:08

jha..Hessel, judith, prins, giewont, lambiek en No name stonden toch ook daar??

Ik weet waar die staan... En het gaat volgens mij erg goed met hun..Behalve Judith.... Die hebben ze een jaar geleden laten inslapen, omdat ze erg poedersuiker liep..En het mocht allemal niet baten wat we hadden geprobeert..En via via heb ik ooit gehoord dat Judith een ongeluk heeft gehad bij jullie op de manege en zou daar graag meer over willen weten..

Charly

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-05 19:25

Nappie, ken ik! Die heeft mijn nichtje van 10 toen gekregen van haar ouders, omdat ze daar altijd op reed. En de manege ging tog failliet, dus kon hij weg voor n lief prijsje Haha!... Je bedoelt neem ik aan nappie de haflinger?

Curly85

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-05 19:34

komt Shame er ook vandaan? een redelijk klein gedrongen witte merrie? want ik weet wel dat die van een failliette manege kwam.

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-05 19:36

Jha er komt volgens mij ook een Shame vandaan..En het is een witte merrie.. Want de manege waar ik toen dr tijd reed had 6 paarden gekocht en dachten dat ze Shame hadden gekocht maar dat bleek later No name te zijn ofzo iets, maar die No name hadden h8un Shame genoemd

Curly85

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-05 19:40

nou Shame is nu een privepaard. Die is nu jammer genoeg flink kreupel maar daarvoor reden ze L2 dressuur en waren ze met springwedstrijden begonnen. Ik hoop dat ze snel beter wordt ook voor mijn stalgenootje. Shame staat nu in Dordrecht

Quarterh0rse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-05 22:03

Olympia schreef:
jha..Hessel, judith, prins, giewont, lambiek en No name stonden toch ook daar??

Ik weet waar die staan... En het gaat volgens mij erg goed met hun..Behalve Judith.... Die hebben ze een jaar geleden laten inslapen, omdat ze erg poedersuiker liep..En het mocht allemal niet baten wat we hadden geprobeert..En via via heb ik ooit gehoord dat Judith een ongeluk heeft gehad bij jullie op de manege en zou daar graag meer over willen weten..

die namen ken ik niet echt.. volgens mij was ik daar toen al weg..
Of ze naar bleiswijk zijn gegaan weet ik trouwens niet.. heb er daar nooit één zien staan eigenlijk maar het zou best kunnen.
Alvast bedankt voor de reacties! Lachen

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-05 20:52

Heb je nog contact met iemand die daar gereden heeft?? want ben al zeker een jaar opzoek naar informatie over Judith..

Ik kan je wel foto's sturen van die paarden en ze staan in Rijswijk

Quarterh0rse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-05 23:15

nee eigenlijk niemand helaas..
Als je foto's zou kunnen sturen zou leuk zijn, misschien herken ik er wel 1! Lachen

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-05 09:40

als je je email naar mn pb stuurt zal ik foto's sturen

Sjoert

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-05 09:49

Dit hoort toch eigenlijk in het sticky voor gezochte paarden?

Jorie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-05 11:54

Jeroen staat op Bleiswijk als manege poownie. Jessica staat bij een vriendin van mij samen met een shet. Jessica was toen al 22 en staat nu van haar pensioen te genieten (en dat doet ze zeker!!! Haha! )

Adler is gekocht door een manege klant en Shame dus ook en staat idd in Dordrecht. Piet is gekocht maar intussen ook niet meer in het land der levenden. Joris is toen ook meteen verkocht en heeft een tijdje op Bleiswijk gestaan maar is verhuist intussen.
Happy is toen ook meteen verkocht en staat naast de oude, lege manege.

Die anderen staan idd in Rijswijk en daar zijn we vorig jaar nog wezen kijken. Ze staan er goed bij, Giewond vooral, zag er goed uit!!!

De manege staat nog steeds leeg. Wordt af en toe iets van paintbal in gedaan maar staat nog wel te koop.
Voor de liefhebbers.......: 1,7 miljoen!!! Sigaar

Sannah

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-05 12:28

Jorie schreef:
Happy is toen ook meteen verkocht en staat naast de oude, lege manege.

Die anderen staan idd in Rijswijk en daar zijn we vorig jaar nog wezen kijken. Ze staan er goed bij, Giewond vooral, zag er goed uit!!!

De manege staat nog steeds leeg. Wordt af en toe iets van paintbal in gedaan maar staat nog wel te koop.
Voor de liefhebbers.......: 1,7 miljoen!!! Sigaar

Leuk om te lezen dat er nog steeds paarden leven waar ik een jaar of 13 geleden op gereden heb.
De manege staat zeker al weer een tijd leeg, de boel verpaupert lekker daar. Echt zonde. Zal ooit wel tegen de vlakte gaan om daar een paar dure huizen neer te kunnen zetten.

Jorie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-05 16:42

Sannah schreef:
Zal ooit wel tegen de vlakte gaan om daar een paar dure huizen neer te kunnen zetten.

Jij hebt hem door!!!!!! In 2008 vervalt het bestemmingsplan en kan het zooitje plat.

Quarterh0rse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-05 17:40

Jorie schreef:
Jeroen staat op Bleiswijk als manege poownie. Jessica staat bij een vriendin van mij samen met een shet. Jessica was toen al 22 en staat nu van haar pensioen te genieten (en dat doet ze zeker!!! Haha! )

Leuk dat ie daar staat, ik zal de volgende keer zeker even goed kijken.
Staat jessica nog in Rotterdam? en waar dan ong? ben blij dat ze nu rust heeft en lekker kan genieten van dr pensioen!

Black_riders

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-05 20:03

Jorie schreef:
Sannah schreef:
Zal ooit wel tegen de vlakte gaan om daar een paar dure huizen neer te kunnen zetten.

Jij hebt hem door!!!!!! In 2008 vervalt het bestemmingsplan en kan het zooitje plat.

dat verhaal gaat geloof ik al jaren rond dat er drie luxen huizen gebouwd zouden worden.

Sannah

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-05 20:31

Scherps schreef:

dat verhaal gaat geloof ik al jaren rond dat er drie luxen huizen gebouwd zouden worden.

Ik ken geen verhalen, maar het lijkt me niet meer dan logisch.
De gemeente zal er dan vast aardig aan gaan verdienen.

En 'het verhaal' zal dus misschien nog 3 jaar rond gaan Tong uitsteken

Jorie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-05 00:38

Quarterh0rse schreef:
Leuk dat ie daar staat, ik zal de volgende keer zeker even goed kijken.
Staat jessica nog in Rotterdam? en waar dan ong? ben blij dat ze nu rust heeft en lekker kan genieten van dr pensioen!

Aan dezelfde kant van de Rotte als de manege maar dan een stuk verderop. Ongeveer ter hoogte van de molen die in het parkje (aan de andere kant van de Rotte dus) staat.
Overdag staat ze altijd buiten met een shet.

Ze is nog erg vlot voor haar leeftijd en gaat nog regelmatig aan de kletter in het land!!!! Haha! Maar haar koppie wordt wel steeds grijzer!! Die van Jeroentje ook trouwens.

MRIIIS

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 15:15

Ik kom dit topic nu pas tegen Clown Heb 3 jaar op HCH gereden, maar augustus 2003 ging 'ie failliet en ben toen op de Hazelaar in Schiebroek gaan rijden. Rij er nu nog steeds en heb het er erg naar m'n zin; Paarden staan er prima bij, gezellige sfeer, leuke mensen enz. Cool