ik ben echt boos!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
jackbeers
Berichten: 98
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: alkmaar

ik ben echt boos!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-02 20:56

xxxdebbiexxx schreef:
Ik ging vandaag met mijn schoonzus paardrijden (vrijrijden) en daarna effe een stukkie fietsen langs weilanden.....

Komne we langs een weiland staan er 4 (ijslanders Verward ) en die zijn gewoon verwaarloosd Huilen Boos! Zegttie man waar ze van zijn........je mag er alles mee doen rijden BORSTELEN enzo.....
Nou ik heb gelijk ja gezegt want die beesten zien er niet uit! De staart is helemaal vol met modder en van die stekel dingen het is net een plank en laten we het dan maar niet over de manen hebben Lips are sealed
Als ik ze niet kan opknappen ga ik de dierenbescherming bellen.......maarja ik wil het het liefst eerst zelf proberen natuurlijk.......keetut kben eigenwijs maar ik ga zoiesow wel de dierenbescherming bellen maar om te zeggen dat ze daar staan en dat ik ze ga proberen op te knappen.....

Op 2 kan je rijden op 1 schimmel en 1 bruine verder die andere 2 zijn: 1 bruine en een soort haf kleur!


ik ben eg boos Boos! Huilen en ik owu die man slaaaaaaan zooooo Huilen Huilen

{edit}geen capslock in titel asjeblieft {/edit}
moet je die van mij eens zien die heeft het smerig zijn uitgevonden als hij zijn winterdek niet om heeft en schoon gepoets
dan presteerd hij het zodra je weg bent om helemaak stijf
onder de prut te staan lekker als iedereen daar de dierenbescherming
voor gaat bellen Misselijk ga eerst maar vedeeer kijken of ze echt verwaarloost zijn

Charmotte

Berichten: 4245
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-02 22:11

Je weet toch niet hoe ze eruit zien? Lips are sealed
Dit was meer dan alleen vies, als een pony onder de modder zit gaan we heus niet de dierenbescherming bellen Gaaaap