Foto's Zuidwolde Sylvester Ranch

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

XoNo

Foto's Zuidwolde Sylvester Ranch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-05 21:43

Hallo Lachen

Uiteraad heb ik weer foto's gemaakt van de club van de Sylvester Ranch Haha! Komen ze!

Generals Golden Boy (3e open pleasure)
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Magic Power Special (4e open trail, 1e open pleasure, 1e open reining)
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Real Pebbles Rookie (2e beg. showmanship, 1e beginners horsemanship, 2e beginners pleasure)
Afbeelding
Afbeelding

Red Hot Chilli Pepper (2e beginners showmanship)
Afbeelding

Foto's zijn niet van beste kwaliteit, excuses hiervoor, maargoed, we doen ons best Haha!

Sammy_Jo

Re: Foto's Zuidwolde Sylvester Ranch

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-05 21:51

Hallo Colin,

Leuke foto's maar, idd net wat je zegt...ze zijn ook een beetje aan de
donkere kant.

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-05 21:53

Zijn wat donker ja Lachen Beter dan dit kreeg ik ze niet, de bak was aardig donker en er hingen gele lampen in de showarena. Ik heb ze op de computer al wat opgelicht, maar meer dan dit wordt hem niet, anders worden ze spuuglelijk.

Josfoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-05 00:02

XoNo schreef:
Zijn wat donker ja Lachen Beter dan dit kreeg ik ze niet, de bak was aardig donker en er hingen gele lampen in de showarena. Ik heb ze op de computer al wat opgelicht, maar meer dan dit wordt hem niet, anders worden ze spuuglelijk.

Je hebt je best gedaan Xono OK dan! Herken dit probleem Huilen Huilen een ramp om onder deze omstandigheden te fotograferen zonder flits Huilen Huilen

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-05 12:58

Inderdaad...en mijn lens is ook niet zo lichtsterk, dus heb het met een hele hoge iso, kleinste diafragmawaarde en een zo lang mogelijke sluitertijd moeten doen...ik wil niet met flits fotograferen tijdens een wedstrijd, dus ja...dan krijg je dit Haha! Mijn lens lijkt heel wat, omdat ie zo groot is, maar kwalitatief is het niet de beste. Ach...de mensen krijgen er een beeld van *LOL*

Wetsernfriek

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-05 13:01

wauw zeg leuke foto's soms wat donker maar ja we snappen de bedoeling hoor no panic.

zeg amaai wat heeft die palomino een brede staart?? is dat natuurlijk of zit er een valse bij in? en wat is het geheim om die zo breed te krijgen als hij natuurlijk is lolz?

echt leuke foto's en mooie paardjes

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-05 13:03

Golden Boy heeft nu eenmaal zo'n staart Lachen Zit geen nepstaart bij in. Wel leuk zo'n staart, maar je bent er best lang mee bezig Haha!

Het geheim om zo'n staart te krijgen? Niets mee doen eigenlijk Lachen Hij heeft gewoon zoveel haar Haha!

Ginger15

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-05 13:49

Ondanks dat ze een beetje donker zijn vind ik het hele leuke foto's hoor! En die staart van Generals Golden boy vind ik zoo super mooi! Vingers aflikken !!Die andere zijn ook hele leuke paardjes hoor!