Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Ziet er heel leuk uit!
Pjelk schreef:Wat is dat voor feest/ optocht? Wel heel gaaf met zo`n grote bende verdsierde paarden over t strand!
Pjelk schreef:Wat is dat voor feest/ optocht? Wel heel gaaf met zo`n grote bende verdsierde paarden over t strand!
Ik zal niet ontkennen dat er dronken mensen mee rijden, maar vaak gaan paarden er vandoor zonder dat de ruiter ze kan houden en dan heb je ook nog een gros wat ze er vanzelf mee laat doen. Vandaar dat ik alleen op Burgh mee zou doen. (dit jaar niet) Daar zijn regels én die worden zoveel mogelijk nageleefd. Er mag niet gegaloppeerd/gedraafd worden op het strand, en dat is met ruim 100 paarden verstandigCitaat:er doen natuurlijk vaak een paar dronken gekken mee die ineens aan de kletter gaan,
Sammie schreef:Ik zal niet ontkennen dat er dronken mensen mee rijden, maar vaak gaan paarden er vandoor zonder dat de ruiter ze kan houden en dan heb je ook nog een gros wat ze er vanzelf mee laat doen. Vandaar dat ik alleen op Burgh mee zou doen. (dit jaar niet) Daar zijn regels én die worden zoveel mogelijk nageleefd. Er mag niet gegaloppeerd/gedraafd worden op het strand, en dat is met ruim 100 paarden verstandig