een tijdje geleden heeft hij weer eens op haar gereden en toen was kilanca(zo heet me paard) heeel erg vervelend en aan het steigeren geweest dat doet ze toen nog heel veel
Toen heeft hij haar dus onweis lopen slaan en nu is ze dus al haar vertrouwen kwijt
Hij heeft ongeveer 10 minutten met haar door de bak gescheurt en toen heeft ze 1 rondje lief gelopen is hij er uit gegaan
terug op stal heeft hij haar dr eten niet gegeven
Ik was die dag eerder uit dan had moeten zijn en ik d8 ik ga ef bij kilanca kijken en toen bleek dus dat ze onweis geslagen was en geen eten heeft gehad
Kilanca ik heel bang voor een zweep en als ze een tik krijgt gaat ze steigeren -> Als kilanca steigert dan krijgt ze van hem weer een tik terweil ik het negeer en niet met zweep rijd
Hij heeft er ene tijdje niet meer op gereden en met rijden gaat het met mu nu steeds beter en ze steigert bijna niet meer
Zal ik hem haar nog laten doen want ze vinden elkaar echt heel leuk
ook weet ik niet wat ik tegen hem moet zeggen want hij wil ook altijd alles bepalen wat er met kilanca gebeurt
Als het niet gaat volgens dan volgens hem zou moeten dan is die boos op me
moet ik het goed met hem uitpraten of zullen julie hem niet meer op m'n paard laten rijden
HELP!!