Laatste rit 2001

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lieke

Berichten: 11351
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Laatste rit 2001

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-01 18:56

vandaag laatste rit van 2001. Want ik moet dus altijd buitenrijden en dat kan dus morgen beter niet ivm vuurwerk.
Eerst ging mijn vader rijden (hij kan nauwelijks paardrijden). maar goed ik op de fiets ernaast en aan een lijntje. Maar ja smiles was superdruk vandaag(ivm met vuurwerk). Volgens mij had iemand gewoon een rotje in zijn r**t gestopt. Na een tijdje ging ik erop. Helemaal nerveus en dansen, een brok energie. Dus lekker draven, galopperen ging helaas niet. Maar elk knalletje betekende vooruit. Maar gelukkig begon hij te ontspanen en kwam lekker met zn koppie naar beneden. Ik ging naar de bak (half uurtje ongeveer rijden) om even te kunnen galopperen en de rest van de energie eruit te krijgen. Nou in de bak wis tik weer helemaal waarvoor ik het nou doe. Lekker ontspannen liep hij en heel netjes Lovers
De terugweg liet ik hem voor een groot deel met lange teugel lopen maar toen ik hem weer terugpakte liep hij meteen weer netjes (meestal kost het hem wel 20/30 min. Lovers
Heerlijke afsluiting van het jaar 2001!

wodan

Berichten: 2343
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-01 20:19

ik heb 1ste kerstdag al m'n laatste rit van 2001 gereden en dat was naar het strand toe. en waar begin ik het jaar 2002 mee????? ja wel op januari een strandrit Haha! . ohhh ik heb er nu al zin in. lekker rijden door het bos/duin en op het strand.

Evy

Berichten: 7652
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-01 20:53

JAAAAAAA samen met mij Haha! Haha! Haha!
ik heb er ook onwijs zin in