). Na een tijdje kwamen we een advertentie tegen van een 14 jarige, bruine merrie, dus wij erop af. Het was in Brabant (Deurne), dus maar gelijk de trailer mee.Daar aangekomen bleek dat ze al een half jaar niet had gelopen en alleen in het land had gestaan. Ze kreeg niet te eten, alleen af en toe een beetje hooi, smid kwam nooit, wormenkuur kon wel eens 3 maanden geleden zijn, geënt werd ze niet, want ze ging toch nooit ergens heen
. Na lang twijfelen toch maar de gok genomen en haar meegenomen (dat koppie straalde toch iets super braafs en knuffeligs uit).Thuis alles nog eens goed bekeken en toen bleek toch dat ze wel héél erg mager was. D'r ribben staken (niet overdreven) wel 2 cm uit, spieren had ze niet, het was net een paard van Brook Hospital For Animals. Hieronder een foto van hoe ze er toen uitzag:
Er zat gewoon echt geen fut in dat beestje. En die wormenkuur? Kan ook wel iets langer geleden zijn (onze veearts noemt haar nog steeds 'die pierenbak').
Maar goed, lekker een paar daagjes wennen, overdag staat ze altijd los met nog meer paarden, lekker gaan poetsen en wassen, mok behandelen, manen trekken en voorzichtig weer gaan rijden. Inmiddels zijn we bijna 2 maanden verder en het gaat echt super
Het halster heb ik trouwens van een paar vriendinnen gekregen. Meiden bedankt
! Het staat echt gaaf vind ik!En natuurlijk even rijden met mijn nieuwe setje:
Meer foto's kun je zien op [ITP] Nieuwe aanwinst-voor en na...
Kortom een heel avontuur, maar als het zo doorgaat als het nu gaat, heb ik er een toppaard aan over gehouden!
Sorry dat het zo'n lang verhaal is geworden, maar moest het even kwijt...

. 
Ik vind het gewoon echt super dat je d'r hebt gekocht!!!!!!