Voor de VA er was, had ze al gepoept, en dat zag er goed uit, maar ze had veel te veel darmactiviteit volgens Marsja (de nieuwe dokter van Meursing), dus ze had toch een krampkoliekje... het ergste was al geweest, omdat ze al gepoept had, maar voor de zekerheid toch een pijnstiller gekregen...
Vandaag mag Banjer geen biks, gelukkig wel een klein beetje peen, en ze mag wel hooi/kuilgras... als het goed gaat, mag ze vanavond slobber (ik maak het lekker waterig), en morgen mag ze weer wat biks... ik moet het weekend rustig aan doen, dus de les ga ik ook niet rijden morgen....
Maandag mag ze weer aan het werk, dus maandag ga ik haar lekker longeren, kan ze lekker haar ei kwijt...

In de 4 jaar dat ik Banjer nu heb is dit voor het eerst dat ze koliek had, ookal was het helemaal niet ernstig... ik ben me helemaal kapot geschrokken... ik ga dalijk naar haar toe, en haar lekker verwennen... we houden een tutteldagje, ze mag in de losgooibak en we gaan lekker een heel stuk wandelen...

Ik ben iig erg blij dat ik de adviezen heb genegeerd en toch naar mijn gevoel heb geluisterd... ("ze staat gewoon te eten, kijk het maar even aan")

Verwen 'm maar lekker