Maar goed, ik ken mijn meis en weet dat ze graag arabiertje speelt met dit weer (het was echt verschrikkelijk aan het stormen, het zeil op de bergen kuil wapperde dat het een lieve lust was...kortom, heel veel rare geluiden), dwz staart er op, hoofd omhoog, bokken en racen maar...dit doet ze trouwens alleen als ze los is, gelukkig niet onder het zadel...
Enfin, ik mijn pukkie dus in de bak gezet, netjes naar me toe gedraaid zodat ze niet al bokkend weg zou spurten terwijl ik er nog vlak achter stond, onder het draad door, halstertouw los gemaakt en.......niks!!! Helemaal niks...
hihihi, ik had echt een klein "arabierenshowtje" verwacht van madam, daar is ze met dit weer normaal gesproken echt super goed in...zouden het dan toch die veranderde hormoontjes zijn door de dracht dat ze de ontspanning zelf bleef...*lol* Ik stond zo raar te kijken dat ik om mezelf moest lachen...*grinnik* Lekker rollen, zo nu en dan een sukkeldrafje en een beetje heen en weer banjeren op zoek naar grassprietjes...dat is het enige dat mijn mooie dametje gedaan heeft terwijl ze los stond. Dus daarna nog maar even wat snoepjes gehaald en samen in de bak gewandeld en gespeeld. Ook erg leuk. Maar als het veulentje er is mogen ze van mij toch best een keerjte arabiertje spelen samen.
Maar niet te vaak...
Die vond ik de perfect match voor mijn pukkie, er staan wel foto's van hen beiden bij in the picture...hihihi, foto's van de dekking...