Onze behandelend dierenarts, Arie hogendoorn, was zo aardig om vandaag zijn lunchpauze op te offeren voor ons, dus ik was helemaal blij.
Vandaag dus storm en het was dus geen pretje met de trailer!!
Mijn paard was dus ook al erg onder de indruk van al dat natuurgeweld en hinnekte en blies naar hartelust }>
Eerst even wachten in de kantine, daar hingen allemaal kerstkaartjes van bekende mensen, zoals een foto kaart van Jeroen Dubbeldam met gezin en de sjiem, kaarten van o.a. Ludger Beerbaum, Van Olst, Van Baalen, enz. Krijg ik niet...

Eerst draven en stappen rechtuit op het harde en op de volte, hij liep stukken beter dan thuis, beter gezegd, hij liep helemaal goed!!
Toen in de bak longeren in draf, weer niks te zien. Hij liep een showtje weg te geven dat ik nooit van hem gezien heb! Staart in de lucht, en draaaaaven!!!!!

Weer naar binnen voor een scan van de pees, en die zag er zelfs nog beter uit dan 2 maanden geleden!!!

Waarschijnlijk zat er op de pees nog littekenweefsel dat een beetje opgerekt was, en dat na die 2 dagen rust weer volledig hersteld was.
Wel moeten we de komende 2 maanden stappen en rustig aandoen, maar ik mag er dus wel op.
Wat een opluchting dat het dus eigenlijk niks was. Je weet maar nooit. Ik ben er blij van. Het is echt een heel erg mooi paard met af en toe zijn streken maar toch....

[/b]