Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
zeggen, dan hoeft het van mij niet meer. 
jen_iis schreef:maar ik wil haar echt niet kwijtraken .. ze is t enige wat k nog heb aan paardjes !!
Liesje_Lover schreef:Ik zou met de eigenaar gaan praten...schiet je dr niks mee op? Dan afspraken maken met die andere meisjes....
jen_iis schreef:maar ik wil haar echt niet kwijtraken .. ze is t enige wat k nog heb aan paardjes !!
Nu staat ze bij een tweeling van 7 jaar, die niet eens wisten wat draf is toen ze mijn verzorgpony aanschaften!
Heel mijn trainingen met mijn verzorgpony gingen verloren door hen. En dan zeggen wel veel mensen "dan stap je toch over op een andere verzorgpony?" maar zelf wil je dat niet. Dat heb jij dus ook. Gelukkig hadden de oude eigenaren van mijn verzorgpony nog een groter pony staan (mijn eigenlijke verzorgpony die dus verkocht is is super klein) en die mocht ik ook gaan verzorgen.
Ik heb gelukkig nog wel mijn oude verzorgpony, en daarmee ben ik het vele trainen af aan het bouwen. Stap voor stap minder mee werken, zodat ze een echt beginnerspaardje wordt waar die kindjes superblij mee zijn. Ik heb haar nog wel als verzorgpony dus kan wel nog altijd naar haar toe. En ik weet bij mezelf dat ik veel van haar geleerd heeft en zij ook van mij, maar nu begint iets nieuws voor haar. Andere mensen, dus een andere manier van rijden, ookal betekend dat 'rijden' om de dag een rondje stappen.
. Gebeurt dit niet, zeg dan zoiets van "als we echt van die pony houden moeten er toch echt een paar stoppen". Zoiets met 'houden' klinkt altijd erg ernstig en sirieus. En ji jwas nou eenmaal de erste die die pony als verzorgpony had, dus jij mag best wel een ietsie pietsie beetje 'de leiding' hebben hoor, en jij gaat alvast niet weg, want ij was de eerste!