ik moet nu voor 2 weken lang een paard van mijn vriendin verzorgen omdat die op vakantie is in tenerife ( ik wil ook

haar paard heeft dit voorjaar dus hele erge mok gehad. ze was er goed kreupel van en heeft ook 3 weken op klinkiek gestaan bij de DA om het beter te laten worden. nou is zij op vakantie en doe ik dus haar paard. haar paard staat bij een ander paard in de wei ( er zijn ook stallen) en heeft ze dus tegen haar gezegd dat brigitte ( paard) niet naar buiten mag. wat denk je? kom ik gister op stal aan brigitte helemaal onder modder en de benen ook helemaal vies. nou oke 1 x kan ik nog wel door de vingers zien. kom ik vandaag in de wei waren de benen weer helemaal vies en nat dus is ze weer inde wei geweest

ik gelijk debbie opgebeld en weet je wat ze tegen me zei? ochja zo is zij als ze iemand een oor kan aan naaien doet ze dat. dus met andere woorden: brigitte is de duppe omdat dat domme mens mij een oor wil aannaaien. dit vind ik eg nie kunnen. dadelijk heeft brigitte weer hele erge mok en zit ik er mooi mee.
een ander verhaal: ze hebben daar een hok waar het zadel + hoofdstel enz van debbie ligt maar waar ook de voorraad hooi + stro ligt. nou hadden ze nieuwe hooi en stro besteld hele hok volgestouwd alleen haar eigen spullen weilig gelegd en het zadel van debbie dan nog. de rest ligt nou allemaal onder het hooi. het halster en hoofdstel heb ik er nog uit kunnen vissen omdat die dus op een haakje hangen. maar de bandages strijklappen alles ligt onder het hooi en stro en ik kan er dus niet bij zonder dat ik alles uit het hok moet halen.
sommige mensen hebben er geen verstan grrrrr