kerstrit

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Yentl

kerstrit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-01 21:12

vandaag een kerstrit,
rond kwart over 11 vertrokken bij de kas (waar expensive dus staat Tong uitsteken )
en een poosie later was ik in het bos met een omweg, ik zal lui bij de manege van een afstand waarvan ik dacht dat ik die kon, en die moeten mij niet echt en zeggen altijd stomme dingen dus ik denk ik ga wel door het dorp. dus langs huizen en cafe's, bakkerij'en en mijn oude school Haha!

naar achter in de boekend (zo heet het plaatsje) toen moest er nog zo nodig natte sneeuw komen Boos! net toen er in volle draf een menkarretje voorbij kwam, en toen was ik dus achterin en daar zag ik 2 paarden - met mensen erop Tong uitsteken - en die kwamen me een beetje achterna dus ik zo doorrijden, en toen kwam ik bij zo'n pad en toen ging ik dus op dat pad en toen was er een boomstam en die zat in de weg Boos! kon er niet langs dus terug en in een ander stukje bos, maar dat bos kon ik niet dus ging ik al snel weer terug anders vind ik het eng en toen was ik in het goeie bos gekomen haha en toen heb ik heeerlijk gereden, en daarna weer terug gegaan. ben wel 6 andere ruiters tegen gekomen
best wel relaxed in je eentje.

en toen weer terug, was al kwart voor 2, maar wel veel gestapt op de heen en terug weg en met een omweg gereden dus..
aaah heerlijk die bossen Lovers vandaag was het wel popi de bossen.. 6 andere ruiters! hebben jullie ook een kerstrit gemaakt??

Mellien

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-01 23:26

Jah ik wel. Een heel kleintje maar hoor. Ik had Pjelk en Robby eerst gereden en toen was het al een beetje laat maar ik wilde toch ook nog iets met Beau doen. Dus toch nog gedaan wat ik van plan was. Kerastmuts op mn cap, kerstslinger om mijn hals en in Beau zijn staart en zo nog een rondje door het dorp gemaakt. Er was natuurlijk geen kip op straat maar ik ben wel bij mijn vriendinnen en mijn zus langs geweest. Iemand moest ik Beau zijn kerstoutfit toch laten zien? Haha! Lachen

Yentl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-01 23:47

ja haha leuk ik kwam de eigenaar van de manege nog tegen die echt zo: Verward Lips are sealed Lachen
haha