Voor het eerst écht les gegeven!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Charaz

Voor het eerst écht les gegeven!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-05 21:39

Vandaag was mijn eerste stagedag op de pensionstal waar ik eerst met mijn pony heb gestaan.

Vanochtend eerst rustig begonnen met wat paarden buiten zetten en daarna wat mesten.

Toen kwam mijn instructrice (die ook mijn stagebegeleidster is) en moest ik 2 pony's voor de les gaan halen en zadelen.

Ik wist wel dat ik moest helpen bij de les, stond dus ook in de bak en zou de shet een beetje voorwaarts houden (combinatie eigenwijze shet en klein meisje is af en toe wat moeilijk).

Opeens zei ze 'neem jij het maar even over' nou daar stond ik dan, zij een beetje uitgelegd wat ik allemaal moest vertellen/uitleggen en het lukte zowaar.

Volgende week mag ik het weer proberen, maar dan mét voorbereiding, heb er helemaal zin in.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 21:45

leuk, spannend!! Is dit ook wat je later wil gaan doen, lesgeven??

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-05 21:50

Ik weet nog niet zeker of dit is wat ik later ook wil gaan doen, wil zelf iig paarden gaan trainen.
Het les geven was vandaag in ieder geval erg leuk, dus we zien wel, misschien wil ik na een paar keer niks anders meer Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 22:03

leuk, lesgeven vind ik ook altijd leuk..! trainen ook..alles eigenlijk...

ShEtLaNdUrZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 22:18

spannend, ik vind het altijd leuk als je iets zegt en dat mensen het dan altijd doen Haha!

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 22:29

lesgeven is leueueuek!