ShetVeulen Koliek :(

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Lisjuh87

ShetVeulen Koliek :(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-05 01:32

Sorry ik moet het even van me afschrijven.

Ik heb een shet van 8 maanden.

Vandaag kwam ik op stal en ging naar dr toe ze stond maar zat onder et stro. Normaal loopt ze ijverig mee maar ik kreeg dr amper vooruit. Toen ik dr eten wou geven was ze niet geinteresseerd dus wist gelijk dat ze koliek had. En ja hoor ze zwete en ze had dus ook al gerolt. Ze was ook erg rustig me moeder gelijk veearts gebelt en temp opgenomen maar geen koorts. Toen wou ik dr naar stal brengen ging ze naar de buik trappen en wou zich laten vallen. Uiteindelijk op stal viel ze zo om en maar rollen en rollen ik vond het zo zielig en maar kreunen enzo Verdrietig Toen lag ze weer ff stil en weer rollen tegen de muur (gelukkig kon ik haar makkelijk zelf terugrollen) Het arme beestje en je staat gewoon zo machteloos Na een kwartier was de veearts er gelukkig inmiddels half 9 en ging even horen maar was niks ernstigs toch wou ie ff met zn hand erachter in om te voelen maar dat ging niet omdat ze pas 8 maanden is. Dus kreeg ze een spuit (Spierverslapper voor de pijn) maar ze was doodsbang dus lukte niet ze wou zich telkens laten vallen. Toen de praam erop en gelukkig gelukt. We hadden alleen geen zaagsel op stal aalleen stro en hooi mja was geen probleem zei de arts dus maar we moesten tot 00:00 op stal blijven om te controleren. Na 1 minuut stikte ze al bijna in het hooi. Gelukkig had iemand zaagsel in de auto! Dus stal klaar gemaakt. Gelukkig leefde ze weer helemaal op telkens als ik kwam heel hard hinniken en uit de stal proberen te springen (ze staat normaal samen maar ze moest wel even apart ivm verwonden andere pony met rollen). Maja om 12 uur dus nog gekeken en ging gelukkig goed. Hopelijk gaat vannacht alles goed. Ik ga dr nu toch maar verzekeren stel je voor dat ze naar de kliniek had gemoeten Nou zijn me ouders niet te beroerd om daarvoor te betalen maar toch het is mijn pony en ik wou dr enzo en zelf betalen omdat me ouders me fries al betalen. Hoop dat morgen alles voorbij is ik moest het even van me afschrijven ben net thuis en moet alweer om 04:45 op dus ga nu naar bed...moest het gewoon ff kwijt Verdrietig

GiBo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-05 09:50

Wat zielig zeg, hopelijk is ze er vandaag weer bovenop

Jitskedeboer

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-05 10:39

He bah wat een naar verhaal, ik ben blij dat je het dan kwijt kunt op deze site!

Brammetje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-05 11:04

Bah dat is noit leuk zo iets! hoop niet dat je het nog eens meemaakt!

Lisjuh87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-05 12:28

Brammetje16 schreef:
Bah dat is noit leuk zo iets! hoop niet dat je het nog eens meemaakt!

Het beroerde is dat je gewoon niks kunt doen je staat zo machteloos en dan je paardje zien lijden Verdrietig

rosan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-05 12:58

doet hij het vandaag nog of is nu alles goed? veel sterkte Knipoog als hij het wel heeft

Lisjuh87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-05 13:51

rosan schreef:
doet hij het vandaag nog of is nu alles goed? veel sterkte Knipoog als hij het wel heeft

Het gaat wel beter maar ze is nog niet helemaal de oude

marjoleinie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-05 14:30

arme summer, hopelijk komt ze er helemaal bovenop.
Sterkte meis Ach gut

Yellowfish

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-05 14:51

Veel sterkte, hopelijk komt alles snel weer goed Lachen

Ing__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-05 16:48

he arme summer!
wat vervelend zeg!
kan me voorstellen dat ze nog niet helemaal de oude is, dat hakt er wel even in..
sterkte ermee.. en geef d'r een dikke knuf!!

Lisjuh87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-05 16:52

Waterkippie schreef:
he arme summer!
wat vervelend zeg!
kan me voorstellen dat ze nog niet helemaal de oude is, dat hakt er wel even in..
sterkte ermee.. en geef d'r een dikke knuf!!

Dankjewel die knuffel krijgt ze zeker Lachen

diana_kerbof

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-05 18:19

Beterschap met je shet!! Ach gut